X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

mercedes klasa b w246 dane techniczne

Strona główna -> Mercedes-Benz -> Klasa B -> W246 (2011-dziś)

 



Wnętrze: witamy w klasie wyższej. Wysoka jakość materiałów, precyzyjny montaż, dopracowane detale i zupełnie nowy wymiar przestrzeni - wnętrze nowego Mercedesa Klasy B podnosi poprzeczkę w segmencie aut kompaktowych. Liczne elementy wnętrza nowej Klasy B były dotychczas spotykane wyłącznie w modelach wyższych klas. Przykład? Deska rozdzielcza obszyta na życzenie skórą ARTICO. Trzy warianty wykończenia - Exclusive, Chrome i Sports - pozwalają na personalizację wystroju zależnie od upodobań.

Tuż po otwarciu drzwi nowej Klasy B kierowca dostrzega trzy okrągłe otwory wentylacyjne rodem z modelu SLS AMG oraz trójwymiarowy pas dekoracyjny, biegnący przez całą szerokość kokpitu. Dostępny w czterech wariantach, może nadać kabinie nowoczesną, sportową lub klasyczną formę. Każda z wersji reprezentuje ten sam wysoki poziom wykończenia, łączący przyjemne wrażenia wzrokowe i dotykowe z łatwością pielęgnacji oraz długim okresem użytkowania.

Naczelne miejsce na konsoli środkowej zajmuje kolorowy wyświetlacz, oferowany w dwóch rozmiarach (średnica 147 lub 178 mm). Sportowy sznyt miejsca kierowcy podkreśla trójramienna kierownica ze srebrnym wykończeniem, taka sama jak w modelu CLS. Za nią kryją się klasyczne w formie, cztery analogowe zegary ze wskazówkami w pozycji spoczynku ustawionymi na godzinie 6, zupełnie jak w legendarnym Gullwingu. Bursztynowe oświetlenie ozdobnych listew, przestrzeni na nogi i klamek - element pakietu Light and Sight - sprawia, że nocą kabina nowej Klasy B nabiera wyjątkowego, nastrojowego wymiaru.

Napęd: w kierunku maksymalnej efektywności. Każda z wersji nowej Klasy B zostanie standardowo wyposażona w funkcję ECO start/stop, każda może się też pochwalić płynną pracą układu napędowego, siłą napędową dostępną w szerokim zakresie obrotów, niewielką masą oraz zgodnością z nadchodzącymi normami emisji spalin. Montowane poprzecznie silniki - wszystkie z turbodoładowaniem - oraz przekładnie mają wyjątkowo kompaktową budowę, co przekłada się na znakomitą zwrotność. Średnica zawracania przednionapędowej Klasy B wynosi niespełna 11 metrów.

Nowy, czterocylindrowy motor benzynowy (wewnętrzne oznaczenie M270) daje początek zupełnie nowej gamie silników. Stworzono go zarówno z myślą o montażu poprzecznym, jak i wzdłużnym. Proces spalania wykorzystuje trzecią generację bezpośredniego wtrysku paliwa, wprowadzoną w ubiegłym roku w jednostkach V6 i V8 BlueDIRECT.

Początkowo dostępne były dwie wersje silnika benzynowego o pojemności 1,6 litra - B 180 o mocy 90 kW (122 KM) oraz B 200 o mocy 115 kW (156 KM). Jednostki generują odpowiednio 200 i 250 Nm maksymalnego momentu obrotowego, dostępnego już przy 1250 obr./min.

« < 1 2 3 > »