X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Audi A6 allroad quattro C7 dane techniczne, wymiary

Strona główna -> Audi -> A6 Allroad -> C7 (2012-dziś)

 



Kolejne zalety: sztywność, komfort akustyczny i bezpieczeństwo
Oprócz małego ciężaru karoseria A6 allroad quattro posiada wiele innych zalet. Osiąga najlepsze w swojej klasie wyniki w dziedzinie statycznej i dynamicznej sztywności skrętnej, co wpływa na doskonałej jakości montaż nadwozia, jego precyzyjne właściwości jezdne i bardzo niski stopień hałasu podczas jazdy. Hydraulicznie amortyzowane łożyska tylnej osi również sprawiają, że wnętrze samochodu jest komfortowe akustycznie i wolne od drgań. W przedniej szybie standardowo zamontowana jest specjalna warstwa z tworzywa sztucznego tłumiącą hałas, a każde drzwi posiadają trzy paski uszczelniające.

Współczynnik Cw dla Audi A6 allroad quattro równa się 0,31. Przy powierzchni czołowej wynoszącej 2,36 m2, wyraźnie pokonuje swojego poprzednika w dziedzinie oporu powietrza. Osłony podłogi regulują przepływ powietrza w optymalny sposób. Również w przedziale silnika cyrkulacja powietrza odbywa się z niewielkimi stratami.

W dziedzinie bezpieczeństwa biernego, karoseria również osiąga najlepsze wyniki. Adaptacyjny system ochrony pasażerów, dzięki precyzyjnemu współdziałaniu jego elementów i połączeniu z systemem bezpieczeństwa Audi pre sense, oferuje najlepszą z możliwych ochronę we wnętrzu samochodu.

Elementy składowe systemu to dwie czołowe poduszki bezpieczeństwa, dwie poduszki boczne w oparciach przednich foteli (opcjonalnie także w oparciach tylnych siedzeń), poduszki zamontowane w ramie dachu, integralny system zagłówków Audi oraz elektryczne ograniczniki siły napięcia pasów foteli przednich. Uchwyty Isofix do mocowania fotelików dziecięcych na tylnych siedzeniach stanowią wyposażenie seryjne.

Krawędzie nadkoli, zderzaki i progi samochodu mają nakładki wykonane z tworzywa w kolorze kontrastowym. Opcjonalnie dostępna jest także wersja w jednolitym kolorze z aluminiowymi wykończeniami. Specjalnie na potrzeby tego modelu, Audi przygotowało nowy kolor lakieru - Javabraun.

Bagażnik ma pojemność 565 litrów, która przy złożonej tylnej kanapie wzrasta do 1680 litrów.

Silniki
Nowe A6 allroad quattro wchodzi na rynek z czterema mocnymi silnikami V6 o wysokiej kulturze pracy - jednym benzynowym TFSI i trzema wysokoprężnymi TDI. Wszystkie jednostki należą do rodziny silników widlastych Audi i wszystkie mają trzy litry pojemności. Wszystkie również – będąc turbodoładowanymi silnikami z wtryskiem bezpośrednim - wykorzystują elementy technologii z modułowej platformy efektywności Audi: system start-stop, system rekuperacji i innowacyjny system zarządzania temperaturą. W porównaniu z poprzednim modelem, zużycie paliwa w tych silnikach zmalało nawet o 20 procent, podczas gdy ich moc znacznie wzrosła.

Wzmocniony 3.0 TFSI o pojemności skokowej 2.995 cm3 dysponuje teraz mocą 228 kW (310 KM) i wytwarza moment obrotowy 440 Nm. Silnik łączy w sobie dużą siłę, dynamikę i sportowe brzmienie. Benzynowa jednostka od zera do 100 km/h przyspiesza w ciągu 5,9 sekundy, a prędkość jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h. Na 100 km zużywa średnio 8,9 litra paliwa.

« < 1 2 3 4 5 6 > »