LEAF sprawdza się doskonale w codziennych dojazdach Bretta do pracy - to 50 mil (80 km) w obie strony. Garnerowie mają także w domu stację ładowania Polar zainstalowaną przez British Gas.
„Mamy też drugi, tradycyjny samochód, ale spalanie na poziomie 25 mpg (11 l/100km) oznacza bardzo wysokie koszty, więc jeździmy nim sporadycznie" - dodał dr Garner.
Sukces modelu potwierdza pozycję Nissana jako światowego lidera produkcji w pełni elektrycznych pojazdów oraz podkreśla pionierską rolę marki w zmianie sposobu myślenia o przyszłości motoryzacji.
Oprócz bezemisyjnego napędu elektrycznego, w Nissanie LEAF zastosowano szereg innowacyjnych rozwiązań technologicznych, jak między innymi moduł łączności ze smartfonem. Pojazd zapewnia także wysoki poziom komfortu i przyjemności z jazdy.
„Nissan LEAF jest pionierem pod każdym względem, a przez ostatnie trzy lata zrobił bardzo wiele dla zmiany postaw wobec samochodów elektrycznych - najskuteczniejszymi „handlowcami" przekonującymi innych do zakupu Nissana LEAF często okazują się jego bardzo zadowoleni właściciele, którzy chwalą swoje samochody przy każdej okazji. Jesteśmy pewni, że następne 100 000 w skali globalnej sprzedamy w jeszcze krótszym czasie" - powiedział Cartier.
źródło: Nissan