2013-05-27
Przeniesienie napędu:
- Napęd tylny
- 6-biegowa sekwencyjna skrzynia biegów + bieg wsteczny
- Samoblokujący mechanizm różnicowy
- Sprzęgło dwutarczowe metalowe Ø 184 mm
Zawieszenie:
- Rurowe (stalowe) 25CD4S
- Podwójne wahacze trójkątne z przodu i z tyłu
- Zespolone amortyzatory sprężynowe OHLINS (dwudrożne) z przodu i z tyłu
Układ hamulcowy:
- Hamulce przednie - tarczowe wentylowane Ø 356 x 32 z 6-tłoczkowymi zaciskami
- Hamulce tylne - tarczowe wentylowane Ø 328 x 30 z 4-tłoczkowymi zaciskami
Koła i opony:
- Przód: aluminiowe obręcze kół 7.5’’ x 18’’ i opony Michelin 205/40 R18
- Tył: aluminiowe obręcze kół 8.5’’ x 18’’ i opony Michelin 245/35 R18
Osiągi:
- 0 - 100 km/h: 4,5 s
- Prędkość maksymalna: 250 km/h
Partnerzy:
- Tork Engineering/ Poclain Vehicules (zawieszenie, nadwozie)
- Michelin (opony)
- Sabelt (sportowe pasy bezpieczeństwa)
źródło: Renault