X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Renault Twin’Run, samochód koncepcyjny, dane techniczne

2013-05-27
Strona główna -> Renault -> Captur

Przeniesienie napędu:

  • Napęd tylny
  • 6-biegowa sekwencyjna skrzynia biegów + bieg wsteczny
  • Samoblokujący mechanizm różnicowy
  • Sprzęgło dwutarczowe metalowe Ø 184 mm

Zawieszenie:

  • Rurowe (stalowe) 25CD4S
  • Podwójne wahacze trójkątne z przodu i z tyłu
  • Zespolone amortyzatory sprężynowe OHLINS (dwudrożne) z przodu i z tyłu

Układ hamulcowy:

  • Hamulce przednie - tarczowe wentylowane Ø 356 x 32 z 6-tłoczkowymi zaciskami
  • Hamulce tylne - tarczowe wentylowane Ø 328 x 30 z 4-tłoczkowymi zaciskami

Koła i opony:

  • Przód: aluminiowe obręcze kół 7.5’’ x 18’’ i opony Michelin 205/40 R18
  • Tył: aluminiowe obręcze kół 8.5’’ x 18’’ i opony Michelin 245/35 R18   

Osiągi:

  • 0 - 100 km/h: 4,5 s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Partnerzy:

  • Tork Engineering/ Poclain Vehicules (zawieszenie, nadwozie)
  • Michelin (opony)
  • Sabelt (sportowe pasy bezpieczeństwa)

źródło: Renault

« < 1 2 3 4 5 > »

Komentarze