X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Światowa premiera nowego Forda Transit Courier

2013-04-09
Strona główna -> Ford -> Transit Connect

Sinik wysokoprężny 2.2 Duratorq TDCi z układem Auto-Start-Stop zapewnia wzorcowe w tym segmencie zużycie paliwa oraz poziom emisji CO2 od 159 g/km* dla wersji ECOnetic. Za sprawą najdłuższych w tej klasie okresów między przeglądami (dwa lata lub 50 tyś. km) obniżono również koszty utrzymania pojazdu.

Ford Transit Custom wykorzystuje nowoczesne rozwiązania technologiczne takie jak aktywowany głosem samochodowy system komunikacji SYNC, kamerę cofania, funkcję kontroli przyspieszenia, automatyczny przełącznik świateł drogowych oraz funkcję monitorowania koncentracji kierowcy. Dwa rozwiązania – system utrzymywania pojazdu na pasie ruchu oraz funkcja wezwania pomocy – zostały nagrodzone w testach Euro NCAP (po raz pierwszy w tym segmencie).

Nowy Ford Transit. Największy przedstawiciel nowego modelu to dwutonowy Ford Transit, który w europejskich salonach sprzedaży ma się pojawić wiosną 2014 roku, wyznaczając nowe standardy funkcjonalności i wszechstronności w segmencie średnich pojazdów użytkowych. Model ten dostępny będzie w różnych odmianach i wersjach nadwoziowych, m.in. w wersji półciężarowej (Van), półciężarowej z podwójną kabiną (DC), Kombi, Kombi Van oraz Bus, a także w dwóch odmianach Chassis Cab.

Wersje Van dostępne są w trzech długościach nadwozia oraz z normalnym i podwyższonym dachem. W ofercie znajdują się pojazdy o bardzo różnej masie własnej, która może dochodzić do 4,7 tony. Wyrazista, nowoczesna karoseria skrywa przedział ładunkowy, który spełnia wymogi przemysłu transportowego, oferując imponującą wysoką ładowność. Innowacyjne rozwiązania przedziału ładunkowego ułatwiają obsługę, dodatkowo czyniąc ją bardziej bezpieczną.

W porównaniu z poprzednikiem, nowy Ford Transit oferuje około 10% więcej przestrzeni transportowej, a największa wersja półciężarowa (tzw. Jumbo) może obecnie zabrać na pokład ładunek o maksymalnej objętości 15,1 m3. Nowa odmiana SuperJumbo Chassis Cab może przewozić platformy lub kontenery o długości do 5 metrów.

Nowy Ford Transit wymaga minimalnej obsługi serwisowej oraz zapewnia niskie koszty eksploatacji. Ponadto model ten ma być liderem segmentu pod względem oszczędności paliwa. Najnowsza generacja wysokoprężnej jednostki 2.2 Duratorq TDCi dostępna jest w wersji 100, 125 oraz 155-konnej. Standardowo pojazd wyposażony jest w sześciostopniową przekładnię manualną. Oprócz wersji przednio i tylno napędowej, dostępna będzie również odmiana z napędem na wszystkie koła.

Nowe wnętrze z atrakcyjnym stylistycznie i funkcjonalnym panelem instrumentów posiada system inteligentnych schowków. Kabina jest teraz znacznie bardziej przestronna niż w poprzedniej wersji modelu – zwiększono ilość miejsca na wysokości barków i nad głową. Lepsza jest również widoczność oraz pozycja za kierownicą (pełna regulacja położenia kolumny kierowniczej). Pojazd można wyposażyć w najnowsze rozwiązania technologiczne firmy Ford takie jak aktywowany głosem samochodowy system komunikacji Ford SYNC z funkcją wzywania pomocy, kamera cofania, inteligentny tempomat oraz system ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu.

Podobnie jak Ford Transit Custom oraz Transit Connect, nowy Ford Transit również został poddany bardzo rygorystycznym testom wytrzymałościowym dla pojazdów użytkowych. Pojazd pokonał miliony kilometrów w laboratoriach, na torach testowych oraz w ramach próbnych jazd flotowych u klientów na całym świecie, co ma w tej sytuacji ogromne znaczenie, bowiem po raz pierwszy dwutonowy model oferowany będzie również na rynku północnoamerykańskim, gdzie zastąpi bardzo popularnego Forda E-Series.

 

źródło: Ford

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze