X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Światowa premiera nowego Forda Transit Courier

2013-04-09
Strona główna -> Ford -> Transit Connect

Kombi i Double-Cab to odmiany pięcio- lub nawet siedmioosobowe (wersja L2 Kombi), które posiadają szeroki zakres konfiguracji ustawień foteli oraz przenośną przegrodę siatkową. Ponadto model L2 oferuje również możliwość złożenia wszystkich foteli (poza siedzeniem kierowcy), co znacznie zwiększa możliwości transportowe i umożliwia przewożenie przedmiotów o długości do 2 metrów.

Ford Transit Connect zadowala się nawet o 30% mniejszą ilością paliwa w porównaniu z obecną wersją modelu, tym samym stając się jednym z najbardziej ekonomicznych pojazdów w tej klasie. Zredukowano również koszty eksploatacji, ograniczając liczbę procedur serwisowych, koszty napraw oraz wydłużając okresy między przeglądami technicznymi.

Pojazd może być napędzany przez wydajne jednostki wysokoprężne 1.6 Duratorq TDCi o mocy 75, 95 lub 115 KM, stukonny silnik benzynowy 1.0 EcoBoost, bądź sprawdzony motor 1.6 EcoBoost, który dostępny jest z sześciostopniową przekładnią automatyczną. Zastosowane rozwiązania technologiczne Ford ECOnetic, które mają na celu ograniczenie zużycia paliwa, obejmują układ Auto-Start-Stop oraz aktywną żaluzję wlotu powietrza do komory silnika.

W przeciwieństwie do wielu modeli konkurencji, które testowane są jak samochody osobowe, Ford Transit Connect został poddany niezwykle rygorystycznemu programowi testów wytrzymałościowych firmy Ford, przygotowanemu specjalnie z myślą o pojazdach użytkowych. Nowy model pokonał miliony kilometrów w laboratoriach, na torach testowych oraz w czasie próbnych jazd flotowych u klientów.

Pod względem zabezpieczeń nowy model podtrzymuje chlubną tradycję modelu Transit Connect. Pojazd posiada podwójny system zdalnego ryglowania zamków, który można w pełni dostosować do potrzeb użytkownika, oraz osłony antywłamaniowe zapobiegające rozwiercaniu i wycinaniu zamków.

Nowy Ford Transit Connect oferuje również atrakcyjny kokpit, który stylistyką i jakością wykonania dorównuje wnętrzom modeli osobowych, inteligentny system schowków oraz najnowsze systemy wspomagające kierowcę. Jako pierwszy w swojej klasie nowy Ford Transit Connect dostępny będzie z systemem zapobiegania kolizjom przy małych prędkościach oraz systemem kontroli ciśnienia w ogumieniu, a także z aktywowanym głosem samochodowym systemem komunikacji Ford SYNC z funkcją wzywania pomocy. Pierwsze zamówienia na nowy model realizowane będą pod koniec 2013 roku.

Nowy Ford Transit Custom. Nowy, jednotonowy Ford Transit Custom to zdobywca tytułu „International Van of the Year 2013”. W europejskich salonach będzie to pierwszy model, który uzyskał 5 gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP w tym segmencie. Ponadto model oferowany będzie w przestronnej wersji z podwyższonym dachem, która po raz pierwszy zaprezentowana zostanie na targach w Birmingham.

Wersja ta posiada dach przedziału bagażowego wyższy o 370 mm, dzięki czemu odległość między podłogą a sufitem wzrasta do 1,78 m, i dostępna jest zarówno w odmianie z mniejszym (L1) jak i większym rozstawem osi (L2), gdzie pozwala wygospodarować rekordową maksymalną pojemność ładunkową (8,3 m3). Wersje z wyższym dachem oferują ten sam wybór różnych konfiguracji układu napędowego i masy własnej co odmiany normalne, oraz nadwozie typu van lub kombi. Model z podniesionym dachem dostępny będzie w czwartym kwartale 2013 roku.

Nowy Ford Transit Custom oferuje znakomite właściwości transportowe oraz innowacyjny przedział ładunkowy. Pojazd posiada przegrodę z otworem umożliwiającym transport długich przedmiotów, a także – w wersjach z niepodwyższonym dachem – zintegrowany bagażnik dachowy, który można składać jeśli nie jest potrzebny, co pozwala oszczędzić paliwo oraz obniżyć wysokość pojazdu do poniżej 2 metrów (nie dotyczy wersji 330 GVM).

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze