X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Renault Twingo R.S. Red Bull Racing RB7

2012-06-27
Strona główna -> Renault -> Twingo -> 3 (2012-dziś)

Renault Twingo R.S. Red Bull Racing RB7

dla uczczenia tytułu Mistrza Świata Konstruktorów Formuły 1, zdobytego w 2011 roku, wzbogacił się o limitowaną serię Twingo R.S. Red Bull Racing RB7.

Twingo R.S. Red Bull Racing to samochód, który łączy w sobie przyjemność prowadzenia, osiągi i sportowy charakter: posiada wyczynowe zawieszenie Cup, czarne 17-calowe obręcze kół Gana, system R.S. Monitor (pokładowy system telemetryczny) oraz naklejkę na dach o charakterystycznym dla Renault Sport wzorze szachownicy.

Twingo R.S. Red Bull Racing RB7 wejdzie do sprzedaży w ponad 10 krajach: Niemcy, Austria, Francja, Belgia, Luksemburg, Japonia, Węgry, Czechy, Słowacja, Polska i Szwajcaria. Na rynku polskim klienci mają możliwość zamawiania tej limitowanej serii od czerwca w cenie 57 990 zł.

Twingo R.S. Red Bull Racing RB7 to prawdziwa mała „rakieta”, wyposażona w cały pakiet rozwiązań zapewniających wysokie osiągi, opracowanych przez Renault Sport Technologies. Wyjątkowa linia Twingo R.S. Red Bull Racing RB7, z niesamowitym wyglądem zewnętrznym, jest owocem współpracy Renault Sport F1 z Red Bull Racing - podkreśla Olivier Tschanhenz, Product Manager Twingo Renault Sport.


Prawdziwie wyczynowy sportowy samochód. W serii limitowanej Twingo R.S. Red Bull Racing RB7 wykorzystano bogate doświadczenie Renault Sport, sprawdzone podczas zawodów na torach wyścigowych, w rajdach i na drodze:

  • agresywny silnik 1.6 16V o mocy 133 KM (98 kW) przy 6750 obr./min i momencie obrotowym 160 Nm przy 4 400 obr./min, o rozsądnym poziomie emisji CO2 i zużyciu paliwa wynoszącym odpowiednio 150 g CO2/km i 6,5 l/100 km (w cyklu mieszanym),
  • sportowe zawieszenie Cup z prześwitem obniżonym o 4 mm w stosunku do zawieszenia Sport, które pozwala zwiększyć osiągi dzięki lepszemu rozłożeniu masy samochodu, przeznaczone dla amatorów mocnych wrażeń, dające jednocześnie większą przyjemność z jazdy. Ustawienie amortyzatorów oraz zwiększona o 10% sztywność sprężyn zawieszenia poprawiają kontrolę nad pojazdem.
  • R.S. Monitor: funkcjonalny i przyjemny w użyciu układ nawiązujący do sportowych systemów telemetrycznych w samochodach wyścigowych, który wyświetla parametry jazdy ułatwiając kierowcy prowadzenie auta.
« < 1 2 > »

Komentarze