X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Renault rośnie

2013-07-04
Strona główna -> Renault -> Espace -> 1 (1984-1992)

Renault rośnie

Sprzedaż Renault w Polsce, w czerwcu 2013 roku była rekordowo wysoka,

pomimo ogólnej trudnej sytuacji na rynku samochodów. Grupa Renault (Renault + Dacia) odnotowała w czerwcu br. rekordowy udział w rynku, bo 11,14%1.

W czerwcu, w którym sprzedaż samochodów osobowych wzrosła globalnie o 8% (w stosunku do czerwca 2012 roku) marki Renault i Dacia zanotowały wzrost odpowiednio o 24% i o 46%,
potwierdzając tym samym dynamikę, jaką notują od początku tego roku.

W przypadku marki Renault związane jest to z ofensywą nowych modeli, zapoczątkowaną pod koniec ubiegłego roku wprowadzeniem Nowego Clio. W marcu tego roku ofertę poszerzyło Nowe Clio Grandtour, a w maju pojawił się na rynku całkowicie nowy model – miejski crossover Renault Captur. Model Clio znalazł się na 5 miejscu wśród najczęściej wybieranych przez Polaków modeli w tym miesiącu, był także drugim najczęściej wybieranym modelem przez klientów indywidualnych.

W grupie samochodów dostawczych do 6,0 t marka Renault zajęła w czerwcu drugie miejsce
z wynikiem 534 zarejestrowanych samochodów. Największym zainteresowaniem klientów cieszył się model Master – 362 sprzedane sztuki plasują go na drugim miejscu na rynku w czerwcu oraz po pierwszym półroczu. Na rynku samochodów dostawczych w Europie, Renault już po raz 15 z rzędu jest liderem rynku.

Dacia, po rekordowym wzroście w 2012 roku, nadal jest jedną z marek, która stale zwiększa swoją sprzedaż i aktualnie awansowała w rankingu o dwie pozycje. Wpływ na to mają: sprzedaż Dustera (trzecia pozycja w segmencie SUV!), całkowicie odnowiona gama modeli Sandero, Logan oraz wprowadzenie nowych: Lodgy, Dokker i Dokker Van.  

Renault od roku 2009 niezmiennie jest liderem rynku samochodów specjalistycznych w Polsce. Udział w tym sukcesie mają również stacje PRO+ (Centra Obsługi Firm), których jest już piętnaście w całej Polsce. W roku 2012 sprzedano 2424 samochody Renault i Dacia, zabudowane przez autoryzowane firmy nadwoziowe, co daje 15-procentowy wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym.

 

źródło: Renault

Komentarze