20 tys. zamówień na nową Klasę S, SUV-y na fali popularności. Lada dzień, 20 lipca, w niemieckich salonach Mercedes-Benz pojawi się nowa Klasa S, która jeszcze przed handlową premierą zebrała 20 tys. zamówień. Po raz kolejny wzrósł popyt na SUV-y spod znaku trójramiennej - od stycznia do czerwca br. znalazły one 156 055 nabywców (+21,4 proc.). Sprzedaż GL-a, który od debiutu w 2006 roku trafił do ponad 250 tys. klientów, wzrosła o rekordowe 35,1 proc., a modelu GLK - o 32,2 proc. Klasa M z niemal 60 tys. egzemplarzami dostarczonymi od początku roku jest najpopularniejszym modelem w segmencie. Dwuosobowy smart fortwo - wyróżniony niedawno prestiżową nagrodą w rankingu J. D. Power Quality Study w kategorii aut miejskich - znalazł w I półroczu br. 51 867 nabywców (-6,7 proc.).
Polska: Mercedes-Benz przoduje wśród marek premium. Dynamiczne wzrosty sprzedaży Mercedes-Benz notuje także w Polsce, gdzie od stycznia do czerwca br. zarejestrowano 3119 nowych aut osobowych z gwiazdą (+12,4 proc.). Z rynkowym udziałem na poziomie 2,11 proc. Mercedes-Benz pozostaje najchętniej wybieraną marką klasy premium nad Wisłą (źródło: PZPM na podstawie wstępnych danych CEP).
źródło: Daimler