X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

mercedes CLS 63 AMG, napęd 4MATIC, portal motoryzacyjny

2013-01-16
Strona główna -> Mercedes-Benz -> Klasa CLS -> C218 (2011-dziś)

Wszystkie odmiany CLS 63 AMG mają poszerzony o 24 mm rozstaw przednich kół, zapewniający większą stabilność w szybko pokonywanych łukach i wyczucie nawierzchni. Zwiększony negatyw kół obu osi pozwala z kolei osiągnąć większe wartości przyspieszeń poprzecznych.

Elektromechaniczny, progresywny układ kierowniczy AMG ma bezpośrednie przełożenie 14:1, a jego charakterystyka jest dostosowana do ustawień zawieszenia.
Mercedes-Benz CLS 63 AMG standardowo porusza się na 19-calowych obręczach AMG z podwójnymi ramionami, pokrytych lśniącym, grafitowym lakierem. Felgi o szerokości 9 cali z przodu i 10 cali z tyłu zaopatrzono w ogumienie w rozmiarze, odpowiednio, 255/35 R 19 oraz 285/30 R 19. Znakiem rozpoznawczym wersji S są 10-ramienne, matowe obręcze z lśniącym rantem.

Opcjonalny, ceramiczno-kompozytowy układ hamulcowy AMG. CLS 63 AMG uzbrojony jest w wysokowydajny układ hamulcowy AMG. Przednie i tylne tarcze - wentylowane i perforowane - mają średnicę 360 mm; przednie tarcze wykonano ze szczególnie odpornych na wielokrotne hamowanie i wysoką temperaturę materiałów kompozytowych. Z przodu zastosowano 6-, a z tyłu - 4-tłoczkowe zaciski, wszystkie w kolorze srebrnym i z białym logo AMG.

Ceramiczno-kompozytowy układ hamulcowy AMG z tarczami o średnicy 402 mm to ekskluzywna opcja zarezerwowana wyłącznie dla wersji S. O 40 proc. lżejszy od standardowego, zapewnia on jeszcze większą skuteczność hamowania, precyzję prowadzenia i komfort jazdy. Imponująca wytrzymałość ceramicznych tarcz sprzyja także dłuższej eksploatacji.

Ekskluzywne detale wersji S. CLS 63 AMG w wersji S różni się od swoich braci polakierowanymi na czerwono zaciskami hamulców oraz emblematem AMG wzbogaconym o literę "S" na czarnym tle. Na życzenie klienta lista wyposażenia modelu obejmuje tapicerkę z kontrastującymi, szarymi przesyciami sportowych foteli AMG, paneli drzwi, podłokietników i elementów konsoli środkowej, a także srebrne pasy bezpieczeństwa. Pokryta skórą nappa kierownica AMG Performance z elementami z Alcantary® ma spłaszczony wieniec, a za nią kryją się zegary z prędkościomierzem wyskalowanym do 320 km/h, czerwonymi akcentami i symbolem "S AMG". Na zagłówkach przednich foteli wytłoczono logo AMG, które zdobi również listwy progowe z podświetleniem LED w kolorze białym.


Ekskluzywne nagłośnienie przestrzenne Bang & Olufsen BeoSound AMG. Jedną z najbardziej wyjątkowych opcji wyposażenia wszystkich wersji CLS-a jest system dźwięku przestrzennego Bang & Olufsen BeoSound AMG, opracowany przez Mercedes-Benz i Mercedes-AMG we współpracy z renomowanym duńskim producentem nagłośnienia, firmą Bang & Olufsen. Zapewnia on najwyższy standard dźwięku w formacie Dolby Digital 5.1 i składa się z 1200-watowego wzmacniacza oraz 14 głośników neodymowych. Procesor DSP pozwala za pośrednictwem systemu COMAND wybrać jedną z kilku konfiguracji dźwięku (przednia, centralna, tylna oraz tryb True Image™, oferujący wyjątkowe niepowtarzalne muzyczne dla wybranego miejsca). System audio umożliwia także wybór pomiędzy dźwiękiem studyjnym ("Reference") lub przestrzennym. Pierwszy z nich skupia się na autentycznych doznaniach płynących z nagrania i nieskazitelnym odtworzeniu utworów, drugi perfekcyjnie oddaje nastrój występów na żywo i tworzy w kabinie unikalną atmosferę panoramicznego dźwięku bez zakłócania jego naturalnego charakteru. Podświetlane, 50-watowe głośniki wysokotonowe podkreślają wyrafinowany charakter systemu Bang & Olufsen BeoSound AMG, podobnie jak wysokiej jakości obudowy głośników z logo Bang & Olufsen.

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze