X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowy Peugeot 308 dane techniczne

2011-02-12
Strona główna -> Peugeot -> 308 -> 2 (2011-dziś)

Starannie opracowano styl tylnej części wersji CC, w której także wprowadzono elementy poszerzające optycznie nadwozie. Na efekt ten składa się wiele detali: duże przetłoczenie pod tylnym spojlerem, chromowana ramka wkładki tablicy rejestracyjnej, a także dyfuzor powietrza wkomponowany w dolną część zderzaka. Po bokach umieszczono, zachodzące na błotniki, tylne lampy z kloszami w kolorze rubinowym. Są one wykonane w technologii LED z efektem kurtyny świetlnej i nie tylko poszerzają wizualnie bryłę nadwozia, ale też dodają Peugeot 308 CC spektakularnego oraz niepowtarzalnego charakteru.


Niezakłócony komfort wnętrza
Styliści i projektanci włożyli sporo wysiłku, by w pełni wykorzystać możliwości stwarzane przez stosunkowo wysokie wnętrze Peugeot 308. Na przykład powierzchnie deski rozdzielczej ukształtowano niemal prostopadle do słupków szyby przedniej, zapewniając bardzo dobrą widoczność z miejsca kierowcy.


Uznano też, że wnętrze musi być wykonane z jak największą starannością, zapewniając użytkownikom poczucie obcowania z produktem wysokiej jakości. Dzięki temu, przed kierowcą i pasażerem pojawiła się czysta w formie i bardzo elegancka deska rozdzielcza, w której sąsiadują ze sobą elementy wykonane ze szlachetnych materiałów. Zależnie od potrzeb pasażerowie obcują z miękkimi osłonami, skórzanymi poszyciami, chromowanymi detalami i lakierowanymi na czarno tworzywami. Staranność wykończenia i dbałość o poczucie komfortu są widoczne w każdym detalu. Zależnie od wybranego poziomu wyposażenia, we wnętrzu pojawiają się elementy ozdobne na tapicerce drzwi, inne materiały wykończeniowe, bardziej ergonomicznie ukształtowane koło kierownicy itp.


Wersję GTi wyposażono w specjalne fotele z czerwonymi obszyciami, oznaczeniami modelu na górnej części ich oparć, a na kierownicy pojawił się aluminiowy pierścień ze znaczkiem GTi. Przyciemnione tylne szyby, specjalne obręcze kół (Storm Grey) oraz barwione na kolor tytanu osłony reflektorów nadają temu modelowi sportowego i agresywnego wyglądu, oddającego potencjał oraz dynamikę silnika 1,6 THP (Turbo High Pressure) o mocy 200 KM.


Wnętrze modelu 308 CC z czterema osobnymi fotelami, zaopatrzonymi w zintegrowane zagłówki, przyciąga wzrok, szczególnie w odmianie z deską rozdzielczą obszytą skórą w różnych odcieniach, co świetnie pasuje do charakteru takiego samochodu. Komfortowym dodatkiem harmonizującym ze specyfiką wnętrza są nawiewy ciepłego powietrza (Airwave) umieszczone w oparciach foteli i skierowane na kark kierowcy oraz pasażera siedzącego z przodu. Pokusa skorzystania z zalet otwartego nadwozia staje się w ten sposób jeszcze większa.

Dużo przestrzeni, dużo światła
Miejsce dla osób jadących samochodem zaprojektowano w sposób zapewniający im jak najwięcej przestrzeni i światła. Wysiłki projektantów, zmierzające do wygospodarowania maksimum przestrzeni służącej wygodzie pasażerów sprawiły, że wnętrze Peugeot 308 jest jednym z największych wśród samochodów w tej klasie.
Szerokość kabiny z przodu na wysokości łokci wynosi 1 464 mm dla wersji hatchback i SW, a w przypadku odmiany Coupé Cabriolet rośnie do 1 492 mm. Z tyłu szerokość wnętrza to, odpowiednio, 1 471 mm oraz 1 321 mm dla wersji CC.


Przestrzeń dostępna w samochodzie okazuje się jeszcze większa po uwzględnieniu licznych, pomysłowych schowków i kieszeni. Ich łączna objętość wynosi 42 litry, co ułatwia życie kierowcy i pasażerom, umożliwiając wygodne wożenie przedmiotów i zapewniając w ten sposób odpowiedni porządek.

« < 1 2 3 4 5 6 > »

Komentarze