X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowy kompaktowy Opel OPC — najmocniejsza Astra w historii

2012-06-22
Strona główna -> Opel -> Astra -> J (2009-dziś)

Wyrazista stylistyka: wyczynowa Astra pręży muskuły
Mocny samochód wymaga zdecydowanej stylistyki, dlatego nadwozie Astry OPC wyraża entuzjazm dla mocy i prędkości. Samochód wyposażono też w atrakcyjną dla fanów motoryzacji nową kierownicę spłaszczoną w dolnej części wieńca, lekkie wyczynowe fotele kubełkowe stworzone z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii oraz moduł współpracujący z oprogramowaniem PowerApp na iPhone’a, dzięki któremu kierowca ma dostęp do bieżących danych dotyczących pracy silnika i samochodu przesyłanych magistralą CAN. Materiały wysokiej jakości i wyposażenie zarezerwowane tylko dla wersji OPC tworzą sportowy i prestiżowy klimat w kabinie pojazdu.

Sportowy charakter wersji OPC podkreślono specjalnie wyprofilowanymi zderzakami, bocznymi spojlerami oraz aerodynamicznym spojlerem dachowym, a także w dwie w pełni zintegrowane końcówki układu wydechowego o trapezowym przekroju. Oprócz standardowych 19‑calowych obręczy z lekkiego stopu dostępne są także koła 20-calowe, dzięki którym Astra OPC staje się jeszcze bardziej drapieżna. Dla klientów, którym zależy na jeszcze bardziej sportowym wyglądzie, przygotowano specjalny pakiet stylistyczny OPC.

Twórcy nowej kierownicy Astry OPC ze spłaszczoną dolną częścią wieńca czerpali inspiracje ze sportów samochodowych. Średnicę kierownicy zmniejszono o 10 mm w porównaniu z innymi wersjami Astry, co podkreśla precyzję oraz sportową i bezpośrednią charakterystykę układu kierowniczego. Zagłębienia, w których zwykle opierają się kciuki, zostały wyprofilowane pod kątem zapewnienia optymalnego chwytu i widoczności wskaźników. Ekskluzywne, błękitne (arden blue) lub perłowe (cool pearl) szwy w całym wnętrzu podkreślają sportowy i ekskluzywny charakter pojazdu.

Nowa Astra OPC może być wyposażona w nowe wyczynowe fotele kubełkowe wykonane z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii i certyfikowane przez niezależną organizację ekspercką „Ruch na rzecz zdrowych pleców” (AGR — Aktion Gesunder Rücken e.V) jako spełniające wysokie standardy ergonomiczne. Szkielet fotela zbudowano z najnowocześniejszych lekkich materiałów. Dzięki obniżonej wysokości siedziska i lepszemu bocznemu podparciu nowe przednie fotele sprawiają, że dynamiczna jazda dostarcza jeszcze większej ilości wrażeń. Opcjonalne wyczynowe fotele mogą być regulowane w 18 kierunkach i zakresach. Boczne segmenty siedziska i oparcia są regulowane pneumatycznie. Opel jest pierwszym producentem, który oferuje taki system w segmencie wyczynowych kompaktów. Dodatkowo obniżone fotele pozwalają jeszcze lepiej wyczuć pojazd i pozwalają kierowcy poczuć większy kontakt z drogą.

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze