X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowe modele Opla Astry

2012-09-07
Strona główna -> Opel -> Astra -> J (2009-dziś)

Odświeżona stylistyka Astry z większą liczbą ekskluzywnych i sportowych akcentów. Pięciodrzwiowa Astra oraz Sports Tourer zyskały nowe oblicze, które nadało im jeszcze bardziej sportowego i ekskluzywnego charakteru. Dotyczy to również nowej czterodrzwiowej Astry w wersji sedan. Zespół projektantów Opla skupił się na przedniej części pojazdu, nadając kracie wlotu powietrza większą wyrazistość. Inspirowano się stylistyką wprowadzonej niedawno na rynek Astry GTC z precyzyjnie zaprojektowaną siatką osłony. Górna krata wlotu w wersji pięciodrzwiowej, Sports Tourer oraz w czterodrzwiowym sedanie zyskała chromowany pas kształtem przypominający skrzydło i pozwalający uzyskać efekt głębi. Element dekoracyjny ma podwinięte w górę końcówki, ponadto umiejscowiony jest bardziej centralnie i wydaje się swobodnie unosić nad kratą. Dzięki czarnym akcentom przy przednich reflektorach Astra zarówno w wersji z wyposażeniem podstawowym „Essentia”, jak i w wersji „Enjoy” zyskała bardziej sportowy szlif. Wraz ze standardowymi lampami halogenowymi dostępne są również lampy LED działające w ciągu dnia.

W tylnej części pojazdu wnękę na tablicę rejestracyjną pięciodrzwiowej Astry na nowo wyprofilowano, co sprawiło, że stała się bardziej widoczna. W wersji pięciodrzwiowej i Sports Tourer tuż poniżej wnęki dodano nowy chromowany pas, który optycznie poszerza pojazd.

Nowe wersje Astry pięciodrzwiowej, Sports Tourer oraz GTC z zapewniającym doskonałe osiągi silnikiem diesla BiTurbo zyskały nadwozie o ostrzejszych liniach i bardziej sportowym wyglądzie, inne dla każdego modelu. Boczna osłona zderzaka wersji nadwozia Astry z silnikiem BiTurbo (GTC, Sports Tourer oraz wersja pięciodrzwiowa) podkreśla doskonałe osiągi samochodu i jego bardziej agresywny charakter. Górna krata wlotu powietrza ma kształt podobny do tego, który znajdziemy w Astrze GTC, ale jej przedni dekoracyjny pas zawsze jest w kolorze nadwozia. Wersje pięciodrzwiową oraz Sports Tourer z silnikiem BiTurbo wyposażono w nowy pasek (w kształcie skrzydła) umieszczony w poprzek kraty wlotu powietrza. Także dolny wlot powietrza zyskał bardziej sportowy szlif; miejsce, w którym środkowa krata łączy się z zewnętrzną, kształtem przypomina płetwę rekina, dzięki czemu samochód wydaje się bardziej drapieżny niż inne modele Astry. Obramowania okien bocznych wersji pięciodrzwiowej oraz Sports Tourer BiTurbo wykończono chromem, natomiast w przypadku wersji GTC Biturbo dolna krawędź okien jest czarna. W tylnej części dwie rury wydechowe oraz uwydatniony tylny zderzak nadają modelom BiTurbo bardziej „muskularny” wygląd.

Wnętrze pięciodrzwiowej Astry, modelu Sports Tourer oraz czterodrzwiowego sedana zyskało bardziej sportowy, żywy i różnorodny charakter za sprawą nowych materiałów obiciowych, barw i wykończonych nowym, błyszczącym lakierem profili dekoracyjnych. W modelach z silnikami BiTurbo tkaniny w kolorze JetBlack lub skórę połączono z krawędziami foteli w barwie Magic Red. Ponieważ ściegi i przeszycia w fotelach, obicia drzwi i osłonę dźwigni zmiany biegów wykonano w tym samym kolorze, we wnętrzu pojazdu panuje duch sportowej rywalizacji. Nowa, spłaszczona w dolnej części skórzana kierownica oraz specjalne dywaniki z czerwoną obwódką to dalsze sportowe akcenty BiTurbo.

Nabywcy Astry mogą także cieszyć się nową stylistyką kół. Siedemnastocalowe felgi z lekkich metali to standardowe wyposażenie wersji Sport. Dostępne są również stylowe, opcjonalne felgi 18- i 19-calowe — również wykonane z lekkich metali, ale posiadające pięć podwójnych ramion. Ponadto po raz pierwszy Astra dostępna jest z nowymi wieloramiennymi sportowymi kołpakami.

Astra kontynuuje sukcesy kompaktowych samochodów marki Opel. Znacznie bogatsza gama modeli nowej Astry oznacza, że Opel nie zamierza spocząć na laurach. Firma pragnie osiągać kolejne sukcesy dzięki swojemu najlepiej sprzedającemu się samochodowi kompaktowemu uhonorowanemu licznymi nagrodami, takimi choćby jak prestiżowa niemiecka Złota kierownica (2009). Także w niedawnym raporcie dotyczącym niezawodności samochodów używanych, DEKRA 2012, Astra otrzymała najwyższe noty.

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze