X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Audi TT, nowe, 2014, dane techniczne

2014-03-03
Strona główna -> Audi -> TT -> 8J (2006-dziś)

Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESC, który można częściowo lub całkowicie wyłączyć, doskonale uzupełnia sportowe właściwości pojazdu. Podczas pokonywania zakrętów uaktywnia się selektywne sterowanie rozkładem momentu obrotowego. Zależnie od sytuacji, moment jest przekazywany z przedniego koła toczącego się po wewnętrznej stronie zakrętu na przednie koło zewnętrze (napęd przedni), w wariantach z napędem quattro także na tylne koło.

Współpraca i wzajemne dopasowanie wszystkich komponentów zwiększają zwrotność pojazdu, a tym samym dają większą radość z jazdy Audi TT, dokładnie taką, jakiej można oczekiwać od sportowego samochodu.

Wyposażenie. Wszystkie warianty nowego Audi TT Coupé opuszczają fabrykę z bogatym wyposażeniem seryjnym. Poza wymienionymi już elementami, na szczególną uwagę zasługuje radio MMI i elektromechaniczny hamulec postojowy. Wyposażenie opcjonalne to obok sportowych foteli S z licznymi wariantami skóry i wykończeń, także komfortowy kluczyk, asystent podjazdu, asystent świateł drogowych, diodowy pakiet oświetlenia wnętrza, ogrzewanie siedzeń przednich oraz pakiet schowków i pakiet wyposażenia bagażnika.

Także w zakresie systemów infotainment klienci mogą wybierać wiele różnych opcji. Pakiet Connectivity zawiera w sobie MMI touch z reagującym na nacisk polem dotykowym. Ukoronowaniem wyposażenia jest tu nawigacja MMI plus z dużą pamięcią flash, dwoma czytnikami kart SD, napędem DVD, interfejsem bluetooth i systemem dialogowym. Układ scalony T30 Chip serii Tegra 3 produkcji Nvidia, który znajduje się w środku Modułowego Systemu Infotainment, steruje wszystkimi funkcjami nawigacji i multimediów w samochodzie i wraz z procesorem odtwarza informacje w Audi virtual cockpit.

System Audi connect idealnie uzupełnia nawigację MMI plus. Wykorzystując szybki standard transmisji danych LTE, łączy nowe TT z internetem. Korzystając z punktu dostępu hotspot (WLAN), pasażerowie mogą do woli surfować i mailować, a kierowca korzysta z dopasowanych do jego potrzeb usług Audi connect.

Program infotainment można uzupełnić o dodatkowe, atrakcyjne elementy. Audi Phone Box pozwala na współpracę telefonu komórkowego z elektroniką pokładową. Jego serce stanowi płaska uniwersalna antena satelitarna, umieszczona w przegródce środkowego podłokietnika. Antena komunikuje się z aparatem komórkowym przy pomocy standardu komunikacji bliskiego zasięgu i za pośrednictwem wzmacniacza przesyła sygnały do anteny pojazdu.

Sprzęt nagłaśniający Bang & Olufsen Sound System wykorzystuje 14-kanałowy wzmacniacz i dwanaście głośników. Głośniki niskotonowe w przednich drzwiach, w ciemnościach rozbłyskają pasmami dyskretnych diod o regulowanej mocy światła.

Efektywne systemy wsparcia sprawiają, że jazda nowym modelem TT jest jeszcze przyjemniejsza. Na życzenie dostępny jest system Audi side assist, który dzięki radarowemu pomiarowi odległości od pojazdu jadącego z tyłu zapewnia bezpieczną zmianę pasa ruchu, działająca w oparciu o kamerę funkcja rozpoznawania znaków drogowych, system Audi active lane assist, który na życzenie kierowcy wspiera go poprzez ciągłą korektę ruchów kierownicy lub ostrzega przed przypadkowym zjechaniem z pasa ruchu, asystent parkowania z funkcją rozpoznawania otoczenia samoczynnie wprowadzający pojazd na miejsce parkingowe i system bezpieczeństwa Audi pre sense basic.

 

źródło: Audi

« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Komentarze