X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

MINI poszerza ofertę modeli z systemem ALL4

2013-02-07
Strona główna -> Mini -> Paceman

We wszystkich modelach wyposażonych w ALL4, standardowo instalowany system dynamicznej kontroli stabilności DSC obejmuje również dynamiczną kontrolę trakcji DTC, która pozwala na pewien stopień uślizgu kół, by ułatwić ruszanie na luźnej nawierzchni, na przykład na piasku lub w śniegu. Po wyłączeniu dynamicznej kontroli stabilności DSC do gry wkracza elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego przedniej osi. W ciasnych zakrętach system przyhamowuje koło, które zaczyna się ślizgać, co pozwala poprawić kierowalność samochodu. System ten, znany jako elektronicznie sterowana blokada mechanizmu różnicowego (EDLC), zwiększa efektywną przyczepność kół do nawierzchni bez negatywnego wpływu na kierowalność.

Dodatkowo, modele wyposażone w system ALL4 otrzymały specjalnie skalibrowane zawieszenie. W połączeniu z dedykowanym mocowaniem przekładni głównej i wału napędowego, które obejmuje wewnętrzny tłumik drgań, taka konfiguracja zapewnia czteronapędowym wariantom modeli MINI Countryman i MINI Paceman tak samo wysoki komfort akustyczny i dynamiczny, co w wariantach z napędem na przednie koła.

 

źródło: BMW Group

« < 1 2 > »

Komentarze