X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

MINI na 84. salonie samochodowym w Genewie

2014-03-03
Strona główna -> Mini

Nowe metody interakcji – interfejs użytkownika. MINI Clubman Concept wykorzystuje przestrzeń wirtualną, wynosząc możliwości MINI Connected na wyższy poziom. Centralny instrument pozostaje głównym elementem, ale jego obsługa odbywa się dotykowo przez przesuwanie dwuwymiarowych symboli w trójwymiarowym środowisku. Inteligentne powiązanie informacyjne pozwala na pełną integrację multimedialną z odpowiednim feedbackiem uzależnionym od sytuacji na drodze. Podstawą tego środowiska jest bezprzewodowa łączność samochodu i cyfrowego świata za pośrednictwem chmury.

Inteligentne sterowanie. Mierząca 160 x 150 mm przestrzeń wyświetlacza na konsoli centralnej zmienia się w zależności od wybranego kontentu lub sytuacji na drodze. 3 inteligentne przełączniki przypisano do odpowiednich funkcji sterujących. Przełączniki te można swobodnie programować wedle uznania.

Zupełnie nowy, całkowicie MINI: nowy MINI. Najnowsza generacja MINI ponownie jest pionierem indywidualistycznego stylu, jakości premium i najnowocześniejszych technologii. Dopracowanie stylistyki, zupełnie nowe silniki wyposażone w technologię MINI TwinPower Turbo oraz innowacyjne systemy wsparcia kierowcy czynią nowego MINI bardziej atletycznym, wydajnym, tętniącym życiem i nowoczesnym. Typowe dla modelu poczucie jazdy gokartem dopełniają teraz wyższy komfort – w tym po raz pierwszy dostępne jako opcja adaptacyjne amortyzatory. Przestronniejsza kabina, wyższa funkcjonalność i dopracowanie detali pod względem materiałowym i wykończeniowym odzwierciedlają dojrzałość najnowszej generacji auta.

Tuż przed wejściem na rynek nowego MINI, prezentowane są dwa nowe warianty modelowe, o wyjątkowej ekonomice. MINI One oraz MINI One D zobaczymy po raz pierwszy właśnie w Genewie. Nowy MINI One (średnie spalanie 4,7-4,6 l/100 km, emisja CO2: 109-108 g/km) napędzany jest 3-cylindrowym silnikiem benzynowym o mocy 75 kW/102 KM. Nowy MINI One D (spalanie: 3,5-3,4 l/100 km, emisja: 92-89 g/km) wskakuje na pozycję mistrza marki w ekonomice dzięki również nowo opracowanemu 3-cylindrowemu turbodieslowi o mocy 70 kW/95 KM.

Typowe proporcje, zoptymalizowana przestrzeń. W porównaniu z poprzednikiem długość auta zwiększona o 98 mm, szerokość o 44 mm, wysokość o 7 mm, rozstaw osi większy o 28 mm, rozstaw kół zwiększony z przodu o 42 mm, z tyłu o 34 mm (dane porównawcze w zestawieniu z wersją MINI Cooper); optymalizacja komfortu przestrzennego na wszystkich czterech miejscach; nowy design foteli z większym zakresem regulacji z przodu i dłuższym siedziskiem z tyłu (+23 mm); więcej przestrzeni na ramiona i stopy, wyższy komfort dla pasażerów z tyłu; bagażnik większy o 51 l (teraz 211 l): tylne oparcie składane w proporcji 60:40; opcjonalny pakiet transportowy obejmujący regulowaną na wysokość podłogę bagażnika.

– Stylistykę nadwozia oparto na ewolucji dotychczasowego designu, jego proporcji i struktury z charakterystycznymi cechami: sześciokątnym wlotem powietrza, lampami przednimi i tylnymi w grubych chromowych ramkach, kierunkowskazy i elementy wykończenia dolnych krawędzi karoserii w czerni, którą zinterpretowano ponownie dla każdego elementu, z uwzględnieniem rodzaju powierzchni w każdym rejonie nadwozia; wyrafinowane detale podkreślają niezwykły charakter nowego modelu; 5 lakierów do karoserii, dach w kolorze kontrastowym jako opcja bez dopłaty; MINI Cooper, MINI Cooper S oraz MINI Cooper D na życzenie bez dopłaty z dachem i lusterkami zewnętrznymi w kontrastującym kolorze.

Nowo opracowany design reflektorów; światła dzienne LED, opcjonalne: światła główne LED obejmujące pierścieniowe światło dzienne ze zintegrowanym kierunkowskazem, adaptacyjny rozkład strumienia światła, opcjonalnie dostępne diodowe kierunkowskazy i lampy przeciwmgłowe LED; tylne lampy zespolone również dostępne w technologii LED, opcjonalny pakiet oświetleniowy z lampkami LED w kabinie i pomarańczowe światło ambientowe.

– Nowy wyświetlacz oraz koncepcja obsługi: zestaw zegarów na kolumnie kierowniczej obejmuje prędkościomierz, obrotomierz, kolorowy wyświetlacz dla detali statusu samochodu i poziomu paliwa; centralny panel z nowymi elementami wyświetlacza oraz konfiguracją barw oświetlenia, w tym pierścień LED dla wizualnej reaktywności przy różnych funkcjach, czwórdzielny wyświetlacz TFT w standardzie lub opcjonalnie kolorowy ekran o przekątnej 8,8 cala; obsługa nawigacji, multimediów, telefonu i funkcji samochodu za pośrednictwem Kontrolera MINI w konsoli środkowej z wyświetlaniem reakcji systemu na komputerze pokładowym; przycisk start/stop pośrodku panelu na konsoli środkowej można aktywować bez wkładania kluczyka do stacyjki; przyciski sterowania elektrycznymi szybami w panelach drzwi; sterowanie światłami z panelu w desce rozdzielczej.

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze