X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Ceny nowego Nissana Qashqai w Polsce

2013-11-13
Strona główna -> Nissan -> Qashqai

Silniki benzynowe. Podstawowy silnik 1,2 DIG-T osiąga moc 115 KM (85 kW), generuje 190 Nm momentu obrotowego i dostępny jest z sześciobiegową ręczną skrzynią biegów. Mimo niewielkiej pojemności, silnik ten jest bardzo dynamiczny i zapewnia lepsze przyspieszenie oraz elastyczność niż wolnossąca jednostka o pojemności 1,6 l znana z poprzedniego modelu.

Mniejsza masa i niższe zużycie paliwa oznaczają, że ta podstawowa jednostka napędowa jest znacznie bardziej ekologiczna i oszczędna od poprzedniego modelu. Silnik 1,2 DIG-T emituje CO2 w ilości 129 g/km (o 15 g/km mniej niż wycofywana jednostka benzynowa 1,6), przy zużyciu paliwa wynoszącym 5,6 l/100km (o 0,6 l/100 mniej niż wspomniany silnik 1,6).

Podobnie jak wszystkie silniki w nowej gamie Nissana Qashqai, także 1,2 DIG-T jest standardowo wyposażona w system Stop/Start.

Najmocniejszym silnikiem benzynowym w ofercie z Nissanem Qashqai, dostępnym od lata 2014 roku, będzie jednostka 1,6 DIG-T o mocy 150 KM (110 kW).

240 Nm momentu obrotowego zapewnia imponującą dynamikę w niskim i średnim zakresie obrotów oraz znakomitą elastyczność na poszczególnych biegach. Świetne osiągi flagowej jednostki benzynowej nie są jednak okupione nadmiernym zużyciem paliwa. Według norm europejskich, w cyklu mieszanym wynosi ono 5,6 l/100 km, przy emisji CO2 na poziomie 132 g/km.

Silniki diesla. Najnowsza wersja uznanego silnika wysokoprężnego z bezpośrednim wtryskiem paliwa 1,5 dCi o mocy 110 KM (81 kW) to jednocześnie najoszczędniejsza jednostka napędowa oferowana w modelu Qashqai, emitująca CO2 na poziomie zaledwie 99 g/km i zużywająca w cyklu mieszanym 3,8 l paliwa na 100 km. Szósta generacja silnika 1,5 dCi charakteryzuje się jeszcze wyższą kulturą pracy i jest jeszcze bardziej oszczędna niż jej poprzednik. Dzięki gruntowym modyfikacjom silnik 1,5 dCi zyskał dodatkowe 20 Nm momentu obrotowego, co przekłada się na lepszą elastyczność na poszczególnych biegach.

Nissan Qashqai z najmocniejszym silnikiem diesla w ofercie (1,6 dCi, 130 KM (96 kW)) jest dostępny z napędem na dwa lub na cztery koła. Jest to jedna z najbardziej zaawansowanych jednostek wysokoprężnych w swoim segmencie. Zastosowano w niej szereg innowacji technicznych służących obniżeniu zużycia paliwa i emisji CO2.

W wersji z przekładnią ręczną i napędem na dwa koła Nissan Qashqai 1,6 dCi emituje CO2 w ilości 115 g/km, przy zużyciu paliwa w cyklu mieszanym wynoszącym 4,4 l/100 km. Analogiczne wartości dla wersji z przekładnią Xtronic wynoszą 119 g/km oraz 4,6 l/100 km, natomiast dla wersji z napędem na cztery koła i ręczną skrzynią emisja i zużycie oleju napędowego to odpowiednio: 129 g/km oraz 4,9 l/100 km.

Nowy Nissan Qashqai - nowe wcielenie crossovera. Stworzony od podstaw nowy Nissan Qashqai powstał w celu spełnienia wymagań i oczekiwań nowej generacji nabywców crossoverów. Wykorzystując opinie i pomysły pochodzące od dwóch milionów posiadaczy pierwszej generacji tego modelu, Nissan stworzył pojazd, który stanowi doskonałe połączenie perfekcyjnej formy z bogatą treścią.

Każdy element został skonstruowany i wymyślony na nowo, od bardziej przestronnej kabiny, przez wyższą jakość materiałów i bardziej praktyczne rozwiązania, po nową gamę turbodoładowanych silników, które są bardziej oszczędne niż kiedykolwiek.

Nowy Nissan Qashqai, zaprojektowany i skonstruowany w Europie i dla europejskich klientów, jest dziełem specjalistów Europejskiego Centrum Projektowego Nissana w Londynie oraz Europejskiego Centrum Technicznego Nissana z oddziałami w Cranfield (Wielka Brytania) i Barcelonie (Hiszpania). Produkcję ulokowano w brytyjskich zakładach Nissana w Sunderland.

 

źródło: Nissan

« < 1 2 > »

Komentarze