BMW 220d Coupe: 4-cylindrowy, rzędowy silnik wysokoprężny zasilany w technologii BMW TwinPower Turbo (turbosprężarki o zmiennej geometrii dolotu, bezpośredni wtrysk common rail z wtryskiwaczami o zaworach solenoidowych, maks. ciśnienie wtrysku: 1800 barów).
Pojemność skokowa: 1995 cm3, moc maksymalna: 135 kW/184 KM przy 4000 obr./min, maks. moment obrotowy: 380 Nm przy 1750-2750 obr./min.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,2 s (z automatyczną skrzynią biegów: 7,1 s).
Prędkość maksymalna: 230 km/h (aut.: 230 km/h).
Średnie zużycie paliwa*: 4,5-4,8 l/100 km (aut. 4,2-4,4 l/100 km).
Emisja CO2*: 119-125 g/km (111-117 g/km), norma oczyszczania spalin: Euro 6.
BMW 218d Coupe: 4-cylindrowy, rzędowy silnik wysokoprężny zasilany w technologii BMW TwinPower Turbo (turbosprężarki o zmiennej geometrii dolotu, bezpośredni wtrysk common rail z wtryskiwaczami o zaworach solenoidowych, maks. ciśnienie wtrysku: 1600 barów).
Pojemność skokowa: 1995 cm3, moc maksymalna: 105 kW/143 KM przy 4000 obr./min, maks. moment obrotowy: 320 Nm przy 1750-2500 obr./min.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,9 s (z automatyczną skrzynią biegów: 8,6 s).
Prędkość maksymalna: 213 km/h (aut.: 213 km/h).
Średnie zużycie paliwa*: 4,3-4,5 l/100 km (aut. 4,2-4,4 l/100 km).
Emisja CO2*: 114-119 g/km (111-117 g/km), norma oczyszczania spalin: Euro 6.
*Wartości wg cyklu testowego EU, mogą się wahać w zależności od rozmiaru opon zamówionych do danego samochodu. Dane dla modeli BMW 225d Coupe oraz BMW 218d Coupe są przybliżone.
źródło: BMW Group / Mototarget