X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

BMW Individual. Wyraz osobowości.

2013-10-24
Strona główna -> BMW -> X5 -> 3 (2013-dziś)

Tak jak to było od samego początku, BMW Individual Collection dzieli się na specjalnie zaprojektowane kolory i typy lakierów o wyjątkowych odcieniach, połysku czy głębi, najlepsze skóry z merynosów oraz paletę elementów i materiałów wykończeniowych wnętrza, które klient może dowolnie ze sobą komponować, uzyskując własny, osobisty samochód. Tak zwane kompozycje natomiast proponują gotowe zestawienia drobnoziarnistej, delikatnej skóry BMW Individual Merino, podsufitek BMW Individual, inkrustacji BMW Individual oraz kierownic BMW Individual, a także progów i nakładek progowych BMW Individual – połączonych razem w harmonijne pakiety.

Aby stworzyć sobie wstępny pogląd na ofertę BMW Individual, klienci nie muszą nawet odwiedzać dealera BMW. Mogą się zorientować w możliwościach dzięki aplikacji na iPada (https://itunes.apple.com/en/app/bmw- individual/id464751703) lub z broszur informacyjnych. Oznacza to, że klienci mogą samodzielnie skomponować własny samochód wedle swoich gustów spośród ekskluzywnych ofert BMW Individual w komforcie własnego domu.

BMW Individual – lakiery. Powierzchnie z głębią. Samochód z serii BMW Individual jest rozpoznawalny z daleka dzięki lakierowi pokrywającemu nadwozie, który nadaje mu wyjątkowego charakteru. Czy będzie to brylantowometaliczny połysk, czy miękkie lśnienie matowego lakieru typu Frozen, wszystkie lakiery karoseryjne z palety BMW Individual w bardzo wyjątkowy sposób podkreślają mowę form BMW.

Metalizowane lakiery BMW Individual. Metalizowany lakier karoseryjny BMW Individual lśni bardzo wyjątkowym blaskiem. Specjalna pigmentacja sprawia, że barwa lakieru zmienia się subtelnie w zależności od kąta padania i rodzaju oświetlenia, co przydaje lakierowi niesamowitej głębi. Każda zmiana perspektywy wywołuje nową grę barw i ich niuansów, które nadają każdemu kątowi widzenia fascynujący charakter. Wszystkie metalizowane lakiery BMW Individual noszą nazwy pochodzące od szlachetnych kamieni, minerałów lub metali szlachetnych, co jeszcze bardziej podkreśla ich ekskluzywność.

Skomplikowana gra kolorów zachodząca wewnątrz tych ekskluzywnych lakierów metalizowanych BMW Individual ujawnia się w pełnej krasie przy bezpośrednim oświetleniu. Na przykład lakier „Citrine Black” w cieniu przyjmuje odcień antracytowy, podczas gdy oświetlona bezpośrednio, jego wierzchnia warstwa oszałamia lekką złotą poświatą. Tzw. pigmenty Xirallic® tworzą niezrównaną jaskrawość i połysk. Lakiery opalizujące, pozbawione Xirallicu, jak np. Moonstone metallic, bazują na kombinacji różnych pigmentów. Podobnie jak kamień szlachetny, lakier taki lśni odcieniami niebieskiego, szarego lub żółtego w zależności od kąta widzenia i perspektywy.

Wyjątkowym nawet jak na paletę BMW Individual jest najnowszy lakier: Pure Metal Silver, który otacza samochód głębokim, promiennym lśnieniem. Ekstremalnie maleńkie płatki pigmentu aluminiowego generują kontrast światłocienia na „brylantowej” powłoce, co łącznie daje efekt przypominający płynny metal. To wykończenie nadwozia, początkowo opracowane wyłącznie do wykorzystania na projektach koncepcyjnych, wiąże się z zastosowaniem wyjątkowo wyrafinowanych technik i technologii. Jednak BMW Individual zdołał dostosować je do codziennego użytku i zastosowania w seryjnych samochodach. Proces lakierowania pozostaje jednak do dziś najtrudniejszym i najbardziej wymagającym przy produkcji samochodu BMW.Po położeniu dwóch warstw podkładowych powierzchnię trzeba wypolerować tak, by była idealnie gładka – najmniejsza nierówność zniszczyłaby bowiem doskonałość wykończenia tym lakierem. Warstwa lakieru Glacier Silver, która poddana zostaje kolejnemu polerowaniu do szklanej gładzi tworzy dopiero bezpośrednią bazę do natryśnięcia właściwego lakieru Pure Metal Silver. Na koniec nadwozie pokrywa się lakierem bezbarwnym i specjalnym utwardzającym uszczelniaczem. by zapewnić trwałość i pełnię polysku.

« < 1 2 3 4 5 > »

Komentarze