X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

BMW i3

2013-10-11
Strona główna -> BMW

Innowacyjny projekt wnętrza, kładący duży nacisk na przestronność, ponadprzeciętną funkcjonalność oraz nowoczesny charakter auta premium; wyraźny podział na sekcje, będący zasługą zastosowania zasady warstwowej konstrukcji; lekkie fotele; bardzo duży odsetek naturalnych materiałów, a także materiałów pochodzących z recyklingu i materiałów odnawialnych; przycisk start/stop oraz dedykowana dźwignia wyboru biegu umieszczone na kolumnie kierownicy; tablica przyrządów i wyświetlacz pokładowy w formie niezależnych, oddzielnych ekranów; system operacyjny iDrive oraz przycisk systemu Driving Experience Control montowane standardowo; cztery wersje wyposażenia: Atelier, Loft, Lodge i Suite.

 

Technologia BMW eDrive, obejmująca silnik elektryczny i akumulator o wysokim napięciu, opracowana i wyprodukowana niezależnie przez BMW Group; hybrydowy silniki synchroniczny stworzony specjalnie dla BMW i3; maksymalna moc: 125 kW/170 KM, maksymalny moment obrotowy: 250 Nm; moc przekazywana do tylnych kół poprzez zintegrowaną przekładnię różnicową; litowo-jonowy akumulator o wysokim napięciu, dysponujący użyteczną energią 18,8 kWh; inteligentny system kontroli układu napędowego i procesu ładowania wykorzystujący podzespoły elektroniczne opracowane przez BMW Group; akumulator można doładować z wykorzystaniem domowego gniazdka prądu, modułu BMW i Wallbox lub publicznej stacji ładowania.

 

Sportowa charakterystyka układu napędowego i doskonała zwrotność; przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 7,2 sekundy, od 0 do 60 km/h w 3,7 sekundy, a od 80 do 120 km/h w 4,9 sekundy; prędkość maksymalna ograniczona elektronicznie do 150 km/h; promień skrętu: 9,86 metra.

 

Zużycie energii: 12,0 kilowatogodzin na 100 kilometrów w cyklu pomiarowym UE; wydajność wyższa, niż u konkurentów; wydajność dodatkowo zoptymalizowana dzięki zastosowaniu dedykowanej technologii BMW EfficientDynamics, jak na przykład odzysku energii czy trybów ECO PRO i ECO PRO + z funkcją jazdy wybiegiem; zasięg w codziennej eksploatacji: 130 - 160 kilometrów w trybie COMFORT aktywowanym za pomocą przełącznika układu Driving Experience Control; możliwość zwiększenia zasięgu o 20 kilometrów poprzez aktywowanie trybu ECO PRO lub ECO PRO+; opcja: dwucylindrowy silnik benzynowy o mocy 25 kW/34 KM (range-extender), który utrzymuje minimalny poziom naładowania akumulatora i zwiększa zasięg pojazdu do około 300 kilometrów.

 

Wyrafinowana technologia zastosowana w podwoziu pozwoliła uzyskać zwinne prowadzenie i wysoki komfort jazdy; z przodu zastosowano kolumny MacPhersona, a z tyłu oś pięciowahaczową - całość została zamocowana bezpośrednio do modułu Drive; elektryczne wspomaganie układu kierowniczego; układ dynamicznej kontroli stabilności DSC z trybem dynamicznej kontroli trakcji DTC; 19-calowe kute obręcze aluminiowe w standardzie.

« < 1 2 3 > »

Komentarze