X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

BMW Group na targach IAA 2013

2013-08-06
Strona główna -> BMW

Podobnie jak w roku 2011 BMW Group będzie wystawiać auta swoich marek BMW, MINI i Rolls-Royce pod jednym dachem, na powierzchni 10 000 m2 w hali nr 11. Na zewnątrz przed halą 11. zaprezentuje się BMW Bank i BMW Motorsport. Pod hasłem „Drive like Bruno” przedstawiony będzie udział BMW w mistrzostwach DTM.

Wystawa MINI będzie stać całkowicie pod znakiem aktualnej kampanii reklamowej marki „MINI – Not normal”. Globalna kampania niesie przekaz indywidualnego, pełnego energii stylu tej marki. Zwiedzający będą mogli też zobaczyć na IAA „MINI Curiocity”. Stoisko targowe MINI zaprojektowane jest architektonicznie i tematycznie jak miasto, w którym zwiedzający mogą w bezpośredni i unikalny sposób poznawać aktualne modele MINI. Poszczególne modele uporządkowane są tematycznie w różnych „dzielnicach miasta”. Strefa MINI John Cooper Works poświęcona będzie tematowi prędkości: na MINI Speed Slide, 15-metrowej zjeżdżalni dla dorosłych, zwiedzający będą mogli bić rekordy prędkości. Potem na dużym ekranie wyświetlane będą zdjęcia i wyniki zmagań na zjeżdżalni. W centrum MINI Curiocity na rondzie krążyć będą modele MINI Design. A nad dachami miasta, w „chmurze”, unosić się będzie MINI Roadster i MINI Cabrio.

Rolls-Royce Motor Cars wystawiać się będzie we Frankfurcie pod znakiem Bespoke, oferty specjalnej producenta luksusowych samochodów umożliwiającej indywidualizację i personalizację auta wykraczającą poza i tak już niezwykle bogaty program wyposażenia. Wystawa na targach będzie adekwatna do marki: indywidualna, wysublimowana i nowoczesna. Centralnym elementem prezentacji będzie Celestial Phantom, samochód, którego design inspirowany jest wyglądem nieba w nocy w styczniu 2003 r. nad West-Sussex. Ghost Extended Wheelbase z Home of Rolls-Royce Bespoke Collection podkreślać będzie fakt, że Rolls-Royce produkowany jest już od 10 lat w Goodwood na południu Anglii. Model Ghost z kolekcji Alpine Trial Centenary Bespoke przypomni rajdy Alpine Trials, w których przed 100 laty Rolls-Royce zdobył sobie renomę producenta niezawodnych i zaawansowanych technicznie samochodów. Wraith, nowy model w portfolio i najmocniejszy Rolls-Royce wszech czasów, w indywidualnym kolorze Diamond Black i Twilight Purple Two Tone Design pokaże we Frankfurcie, że z programem Bespoke Rolls-Royce może być tak indywidualny jak linie papilarne jego właściciela.

Za całą koncepcję komunikacyjną i architektoniczną prezentacji BMW odpowiada agencja Mutabor z Hamburga. Prezentacja MINI zaprojektowana została przez agencję Meiré und Meiré z Kolonii. Za projekt i realizację prezentacji Rolls-Royce'a odpowiedzialne są agencje Pentagram z Berlina i Puchner p3 z Monachium.

Więcej informacji o nowych produktach BMW Group na IAA można będzie znaleźć od 22 sierpnia 2013 r. na stronie: www.press.bmwgroup.com

W mediach społecznościowych informacje dotyczące udziału marek BMW i MINI na targach IAA oznaczone będą hashtagiem #BMWIAA i #MININOTNORMAL. Umożliwi to łatwe filtrowanie wpisów w wyszukiwarce danego portalu i szybki przegląd najbliższych atrakcji oraz aktualnych informacji.

 

źródło: BMW Group

« < 1 2 > »

Komentarze