Wyposażenie i BMW ConnectedDrive: duży wybór inteligentnie łączonych opcji.
Wysokiej jakości wyposażenie standardowe, z dwustrefową automatyczną klimatyzacją działającą także przy wyłączonym silniku oraz opcjonalnym systemem nawigacyjnym Professional.
Liczne, ekskluzywne systemy wspomagania kierowcy I usługi mobilne: wyświetlacz przezierny, asystent parkowania, funkcje biurowe, Internet, informacja o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym, liczne aplikacje.
BMW ActiveHybrid 3 łączy pionierskie technologie zastosowane w układzie napędowym ze starannie opracowanymi rozwiązaniami zwiększającymi komfort podróży samochodami nowej serii BMW 3.
Model hybrydowy oferowany jest ze szczególnie bogatym wyposażeniem standardowym przeznaczonym specjalnie dla tej wersji samochodu, a jednocześnie niemal wszystkie elementy wyposażenia opcjonalnego “normalnego” BMW 3 Sedan dostępne są również w wersji hybrydowej, umożliwiając właścicielowi dostosowanie samochodu do osobistych potrzeb i upodobań.
Ilość dostępnych systemów wspomagających kierowcę oraz różnorodność oferowanych usług mobilnych wchodzących w skład systemu BMW ConnectedDrive wciąż robi spore wrażenie. Rozwiązania oparte o ideę inteligentnego zintegrowania kierowcy, samochodu i reszty świata pozwalają w rezultacie uzyskać optimum wygody, bezpieczeństwa i użyteczności funkcji dostępnych w systemie informacyjno-rozrywkowym samochodu.
Klimatyzacja z indywidualną regulacją i pracą na postoju w wyposażeniu standardowym.
Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna jest elementem wyposażenia standardowego samochodu BMW ActiveHybrid 3. Umożliwia ona osobną regulację intensywności nawiewu i temperatury powietrza dla kierowcy i pasażera oraz dla pasażerów siedzących z tyłu. W skład systemu wentylacji, klimatyzacji i ogrzewania wchodzą między innymi wyloty powietrza zapewniające podwyższony komfort termiczny, dodatkowe wyloty powietrza umieszczone w słupkach B, a także dodatkowy panel sterowania klimatyzacją znajdujący się na tylnej ściance konsoli centralnej.
BMW ActiveHybrid 3 korzysta z elektrycznej sprężarki klimatyzatora zasilanej z wysokonapięciowych akumulatorów litowo-jonowych, dzięki czemu klimatyzacja w standardzie posiada możliwość pracy w czasie postoju przy wyłączonym silniku spalinowym. Celem schłodzenia samochodu jeszcze przed rozpoczęciem jazdy, system klimatyzacyjny można uruchomić z zewnątrz samochodu za pomocą pilota zamka centralnego na kilka minut przed zajęciem miejsca za kierownicą.