2013-01-15
VDS i ASR:
- Ustawienia sportowe.
- Interwencja wyłącznie w przypadku utraty kontroli.
Elektroniczny układ kierowniczy:
- Sportowa konfiguracja układu kierowniczego.
DST:
- Standardowa kontrola hamowania połączona z ABS.
- Większa kontrola przyspieszenia bocznego.
- Korekcja układu kierowniczego – lekki impuls na kierownicy „podpowiada” kierowcy prawidłowy ruch kierownicą.
Silnik:
- Szybsza reakcja.
- Overboost w systemie turbodoładowania w celu zwiększenia maksymalnego momentu obrotowego i poprawy przyspieszenia.
Alfa DNA – Tryb „Natural” (codzienna, ekonomiczna eksploatacja). Dla tych, którzy oczekując spokojnej, bezpiecznej i ekonomicznej jazdy. W trybie Naturalnym wszystkie elementy są w swoim standardowym ustawieniu: żywiołowo reagujący na polecenia kierowcy silnik oraz systemy VDC i DST zapobiegające nadsterowności
Tryb „Natural” w następujący sposób zmienia ustawiania systemów samochodu:
VDS i ASR:
- Interwencja normalna.
Elektroniczny układ kierowniczy:
- Normalne ustawienia.
DST:
- Standardowa kontrola hamowania połączona z ABS.
- Standardowa kontrola przyspieszenia bocznego.
- Korekcja układu kierowniczego – lekki impuls na kierownicy „podpowiada” kierowcy prawidłowy ruch kierownicą.
Silnik:
- Standardowa reakcja.
źródło: Fiat