Bogate wyposażenie standardowe nowego Fiata Panda 4x4 obejmuje m.in. system elektronicznej stabilizacji toru jazdy ESC wraz z mechanizmem różnicowym o elektronicznie ograniczanym tarciu wewnętrznym ELD, klimatyzację manualną, radioodtwarzacz CD/MP3, 15-calowe polerowane felgi ze stopu lekkiego, ogumienie 175/65 R15 M+S, elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne, zdalnie sterowany zamek centralny oraz zagłówki siedzeń tylnych. W skład równie bogatego wyposażenia opcjonalnego wchodzi m.in. innowacyjny system „City Brake Control", przesuwna kanapa tylna oraz system infotainment/nawigacji Blue&Me TomTom2 LIVE.
Fiat Panda Trekking: nowy „City Urban Vehicle" marki Fiat.Jako rodzaj ogniwa łączącego wersje modelowe 4x2 i 4x4, Fiat Panda Trekking jest pierwszym 5-drzwiowym samochodem typu CUV (City Utility Vehicle / Użytkowy Pojazd Miejski) w segmencie „A". Panda Trekking stanowi atrakcyjne połączenie off-roadowego wyglądu z inteligentnym napędem na koła przednie, który dzięki wzbogaceniu o innowacyjny system kontroli trakcji Traction+ usprawnia prowadzenie w trudniejszych warunkach drogowych i na podłożu śliskim o niskiej przyczepności.
Oferowany seryjnie z silnikami 0.9 TwinAir Turbo o mocy 85 KM oraz 75-konnym Dieslem 1.3 MultiJet II system Traction+, wpasowuje się idealnie w koncepcję Pandy, samochodu gotowego na spełnienie wszelkich oczekiwań i potrzeb swego właściciela.
Jest to perfekcyjna propozycja dla osób korzystających ze swego środka transportu głównie w warunkach miejskich, ale dbających o bezpieczeństwo także na drogach o niepewnej przyczepności podczas wycieczek plenerowych. A wszystko to bez uszczerbku dla przestrzeni i wszechstronności, a więc cech, którymi imponuje ten zwinny, miejski SUV o kompaktowych wymiarach zewnętrznych, ale zaskakująco obszerny w środku. Multum konfiguracji siedzeń oznacza, że kabina pasażerska stanowi przykład elastycznej funkcjonalności. Poczucie panowania nad drogą z kolei zawdzięczać można doskonałej widoczności i wysokiej pozycji za kierownicą, w połączeniu z umieszczeniem selektora skrzyni biegów w łatwym zasięgu ręki, pośrodku konsoli środkowej.
Ze stylistycznego punktu widzenia nowa Panda Trekking nie odbiega od wersji modelowej 4x4, zarówno na zewnątrz, jak i pod względem wystroju kabiny. Jedyną różnicą jest inne wykonanie felg z lekkiego stopu (aluminium matowe zamiast polerowanego) oraz brak metalizowanej płyty osłonowej podwozia.
W nowej Pandzie Trekking dostępne są trzy jednostki napędowe: 85-konna benzynowa TwinAir Turbo o pojemności 0,9 litra, 80-konna TwinAir Natural Power oraz 75-konny Diesel 1,3 MultiJet II.