Słyszalna praca silnika jest dzięki temu wyjątkowym doznaniem. Na biegu jałowym i przy jeździe ze stałą prędkością dopiero spojrzenie na prędkościomierz pozwala mieć pewność, że silnik pracuje. Przepustnice spalin umieszczone w pobliżu tłumika regulowane wykresowo przez sterownik silnika umożliwiają precyzyjna i dostosowana do danej sytuacji modulację brzmienia silnika. Dzięki temu wyższych prędkościach odpowiednie brzmienie silnika daje kierowcy wyczucie przyrostu mocy. Niezwykle dynamicznemu przyspieszeniu towarzyszy soczyste brzmienie V12 stanowiące autentyczne odwzorowanie dynamicznego charakteru dwunastocylindrowego silnika BMW. Zaawansowany układ jezdny, sprawia, że zarówno BMW 760i, jak i BMW 760Li mogą pochwalić się fascynującą dynamiką i nieprzeciętnym komfortem. W skład wyposażenia standardowego obu modeli wchodzi m.in. zintegrowany aktywny układ kierowniczy, układ dynamicznej kontroli amortyzatorów z przełącznikiem właściwości jezdnych oraz system stabilizacji przechyłów bocznych Dynamic Drive. Podobnie jak wszystkie aktualne modele BMW serii 7 również topowy model wyposażony jest w zawieszenie pneumatyczne osi tylnej z regulacją poziomu.
Topowy model różni się od pozostałych wariantów silnikowych BMW 7 emblematami V12, listwami progowymi z napisem V12, podwójnymi końcówkami rur wydechowych po dwóch stronach pasa tylnego, rozszerzonym zestawem listew drewnianych i bardzo bogatym wyposażeniem standardowym.
źródło: BMW Group