BMW Group we Frankfurcie na IAA 2011

Niecodzienna koncepcja pokazywania jeżdżących samochodów została dopracowana i udoskonalona, pozwalając dziennikarzom i gościom imprezy na zapoznanie się z efektywnością i dynamiką pojazdów w ich naturalnym środowisku. Kombinacja typowej targowej prezentacji połączonej z scenicznym przedstawieniem, pozwoli zwiedzającym dosłownie wejść do świata firmy BMW.

Motywem przewodnim tegorocznej obecności BMW na salonie IAA będą samochody koncepcyjne zbudowane pod marką BMW i. Prezentując modele BMW i3 Concept oraz BMW i8 Concept, BMW Group przedstawia swoją wizję przyszłej motoryzacji. Pojazdy koncepcyjne dają przedsmak pierwszych samochodów elektrycznych, które pod marką BMW i trafią na linie produkcyjne. Pod koniec lipca około 300 dziennikarzy z różnych krajów miało okazję wyrobić sobie zdanie o samochodach BMW i, a także o środowisku, w jakim zostaną zaprezentowane, odwiedzając częściowo już uruchomione stoisko przygotowywane na IAA 2011.

Do światowej premiery we Frankfurcie szykuje się także nowy model BMW serii 1. Dzięki rozbudowanej ofercie indywidualizacji samochodu, wynikającej z wprowadzenia nowych linii wyposażenia, jego prezentacja stanowi szczególne wyzwanie pod względem personalizacji i zróżnicowania pokazywanych samochodów.

BMW Group będzie również indywidualnie prezentować swoje poszczególne marki na IAA, informując i motywując w ten sposób swoich dealerów. Od połowy lipca na stoisku targowym we Frankfurcie odbywają się zorganizowane z rozmachem spotkania dealerów i sprzedawców. Nowe pojazdy grupy BMW zaprezentowano już 9000 uczestników tych spotkań, umożliwiając im zapoznanie się ze szczegółami na zorganizowanych przy tej okazji spotkaniach roboczych. Kolejnym dodatkiem do prezentacji samochodów jest możliwość przetestowania aktualnych i przyszłych produktów, jak BMW serii 1 i MINI Coupé, w czasie jazd odbywających się na terenach targowych oraz w okolicach Frankfurtu.

Podobnie, jak było to w roku 2009, BMW Group ze swoimi markami BMW, MINI i Rolls-Royce, znajdzie się w całości pod dachem hali 11. BMW Group występuje też jako firma, w foyer po obu stronach hali wystawowej, przedstawiając tam i wyjaśniając swoją działalność na rzecz zrównoważonego rozwoju. Dział motocykli prezentuje obie swoje marki BMW Motorrad oraz Husquarna Motorcycles na wolnym powietrzu przed halą 11, dopełniając tym obrazu BMW Group na frankfurckim salonie IAA 2011.

W roku 2010 aktywna, ruchoma prezentacja BMW z salonu IAA 2009 otrzymała srebrną nagrodę za projekt przyznawaną corocznie w imieniu Republiki Federalnej Niemiec przez Niemiecką Radę Wzornictwa Przemysłowego. Ta sama innowacyjna prezentacja otrzymała Srebrnego Lwa w Cannes przyznanego przez Niemiecki Klub Dyrektorów Artystycznych (ADC) oraz kilka innych nagród branżowych.

CZYTAJ DALEJ  Alfa Romeo 4C „Launch Edition”

 

źródło: BMW Group

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3209

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *