X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Opel Astra GTC 1.4 Turbo 140 KM Enjoy – mocy przybywaj

2012-07-04
Strona główna -> Opel -> Astra -> J (2009-dziś)

Podsumowanie. Opel Astra GTC 1.4 Turbo 140 KM Enjoy to idealna opcja dla kierowców pragnących wyróżnić się na drodze samochodem o niebanalnej linii nadwozia. Warto jednak zainwestować w nieco mocniejszy silnik, aby auto zachwycało nie tylko wyglądem, ale też osiągami. To bez wątpienia idealny pojazd dla aktywnego singla, starszego małżeństwa z fantazją czy nowoczesnej pani domu.
Cena wersji podstawowej Opla Astry GTC to 78.600 PLN. Bazowa wersja z silnikiem 1.4 Turbo to wydatek 80.600 PLN. Cena egzemplarza testowego to około 105.000 PLN.

Dane techniczne:

  • Pojemność silnika:  1362 ccm
  • Maksymalna moc silnika: 103 kW / 140 KM
  • Maksymalny moment obrotowy:  200 Nm
  • Napęd: Oś przednia
  • Przyśpieszenie 0-100 km/h:  9,9 s
  • Prędkość maksymalna:  201 km/h
  • Koła i ogumienie: R18 225/45

Spalanie według producenta:

  • Cykl miejski: 7,8 l/100km
  • Cykl pozamiejski:  4,9 l/100km
  • Cykl mieszany:  6,0 l/100 km
  • Emisja CO2  139 g/km

Nadwozie:

  • Długość / Szerokość / Wysokość:  4466/1840/1482 mm
  • Rozstaw osi: 2695 mm
  • Pojemność zbiornika paliwa: 56 l
  • Pojemność bagażnika: 380 / 1165 l
  • Masa własna: 1428 kg

Więcej zdjęć testowej Astry GTC znajduje się TUTAJ.

 

Dziękujemy General Motors za użyczenie samochodu do testu.


Tekst i foto: 7doSetki.pl

« < 1 2 3 > »

Komentarze



Janusz: Mam GTC od 4 lat z tym silnikiem. Moja jest lżejsza od prezentowanej o 56 kg. Trochę mocy brakuje ale zawsze można spokojnie do 160-170 podwyższyć. Kilka fotek mojej poniżej. https://drive.google.com/drive/folders/1uwjZjUW64mzvxPvWwBe8ZfCNuP8f9Cfe?usp=sharing
2018-09-10 |  14:24:04
Biały miś: Opel robi coraz ładniejsze samochody. konkurencja zostaje z tyłu. już pierwszym przełomowym Oplem była Vectra wypuszczona w połowie lat '90. każdy kolejny model był coraz lepszy i ładniejszy. Obecne Astra czy Insignia są po prostu zajebiste.
2012-07-08 |  14:24:27
gosc: troche dramat ten samochod. 140 koni i 10 sekund do setki? Spalanie 9.5? Audi A3 1.4T 120 konne - przyspieszenie 9.2, spalanie przy 150 kmh nie przekracza 9 litrow. Gdzie te dodatkowe 20 koni? Bez sensu...
2012-07-08 |  14:22:26
Grzesiek: do: gosc Nic dziwnego, przecież (przynajmniej według tego co jest napisane w danych technicznych do tego testu) Astra jest o jakieś 150kg (mniej więcej 12%)cięższa od pozostałych samochodów z tego segmentu, więc i przyspieszenie i spalanie ma gorsze
2012-07-09 |  10:24:30
Karolinka: Bardzo podoba mi się to, że auto jest wyjątkowo masywne. Byłam ostatnio w salonie Opla i siedziałam w GTC. jak popatrzylam w lusterka boczne miałam wrażenie, że siedzę w jakim Porsche :) Tył auta faktycznie ładny, choć na początku nie skumałam o co chodzi z naciskaniem znaczka i otwier ...rozwiń aniem bagażnika, ale cóż... blondynka :)
2012-07-05 |  09:58:51
Pokaż starsze komentarze