X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Fiat Bravo Sport 2.0 MultiJet 165 KM test

2011-11-04
Strona główna -> Fiat -> Bravo -> 2 (2007-dziś)

eco:Drive: Testowe Bravo oferuje też innowacyjny system eco:Drive, dzięki któremu na pendrive zostają zapisane dane dotyczące stylu naszej jazdy. Następnie pobierając na komputer darmową aplikację można przeanalizować wydajność swojej jazdy. Wyciągając wnioski z przeprowadzonej analizy możemy przyczynić się do dalszego obniżenia spalania, zaoszczędzenia paru złotych i co najważniejsze do zmniejszenia emisji CO2.

Podsumowanie. Wprowadzając na rynek model Bravo, Fiat pozycjonował go jako auto dla dość zamożnych, niezależnych singli. Jaki jest Fiat Bravo? To samochód, który dostarczy swojemu właścicielowi wiele radości z jazdy i jeszcze więcej radości wywołanej niskim spalaniem. To samochód, którego nowoczesna linia nadwozia długo będzie się podobać. I wreszcie to samochód mający niewiele wspólnego z Fiatami sprzed 20 lat.

Dane techniczne:

  • Pojemność silnika: 1956 ccm
  • Maksymalna moc silnika: 121 kW / 165 KM
  • Pojemność zbiornika paliwa: 60 l
  • Przyśpieszenie 0-100 km/h: 8,2 s
  • Prędkość maksymalna: 215 km/h
  • Koła i ogumienie: R17 225/45
  • Pojemność bagażnika: 400 / 1.350 l
  • Masa własna: 1360 kg

Spalanie według producenta:

  • Cykl miejski: 6.9 l /100 km
  • Cykl pozamiejski: 4.3 l /100 km
  • Cykl mieszany: 5.3 l /100 km

Ceny Fiata Bravo zaczynają się od 45.990 PLN*. Orientacyjna cena testowego egzemplarza to około 94.000 PLN*.

 

Więcej zdjęć testowego Fiata Bravo Sport 2.0 MultiJet znajduje się TUTAJ.


*Ceny bez rabatów na podstawie konfiguratora Fiat Polska.


Zapraszamy do dyskusji na Forumsamochodowe.com

 

Tekst i fot.: 7doSetki.pl

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze



zxr: W pl takiego samochodu szkoda, chyba, że z automatu powycinać mu dpfy,egry itp i użytkować go głównie na trasach. Tu z kolei mamy policyjne psy gończe, które nie dadzą nam wykorzystać potencjału, a w mieście od naszej płynności ruchu, zaciucha się silnik, i będą na allegro szroty z ...rozwiń cenami wyprzedażowymi.
2013-11-21 |  09:56:13
radush: Ten model, jak i inne Fiata jest świetny. Posiada bardzo dynamiczny design, i równie dynamicznie zachowuje się jego silnik. Samochód wykonany bardzo estetycznie, z wysokiej jakości materiałów, solidny i wytrzymały nawet w polskich warunkach. Tak więc trzeba przyznać że Fiatu za ten model ...rozwiń należą się Brava!
2011-11-12 |  13:53:07
ola: super autko dla dziewczyny z temperamentem jak ja
2011-11-04 |  18:05:51
ŚwieTlik: Auto ładne. Szkoda że w dzień trzeba tym autem jezdzić na xenonach. niepotrzebnie szybciej się zużywają. lepsze byłyby dzienne oddzielne źrodła światła jak np w mojej skodzie :) pozdrawiam
2011-11-04 |  09:21:37
Edek - Mikołów: do: ŚwieTlik Zawsze możesz sobie włączyć halogeny i bedziesz miał jak w sowjej Skodzie bo z tego co widze nowe Skody jako dzienne siwtla maja wlaczone wlasnie halogeny
2011-11-04 |  09:23:04
bbh: do: Edek - Mikołów Nie "halogeny" (światła p/mgł) tylko dedykowane światła do jazdy dziennej, zespolone w jednym reflektorze ze światłami p/mgł. Ale są to osobne żarówki (halogenowa do p/mgł i zwykła P21 do dziennych).
2012-10-23 |  23:18:31
Pokaż starsze komentarze