X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

vw passat cc 2012 dane techniczne

Strona główna -> Volkswagen -> CC -> 2 (2012-dziś)

 



Regulacja świateł drogowych Light Assist. Dla modeli z seryjnymi reflektorami bi-ksenonowymi (bez diodowych świateł dziennych i funkcji dynamicznego doświetlania zakrętów) dostępny jest podstawowy wariant sterowania światłami drogowymi – Light Assist. System ten rozpoznaje – również przy użyciu kamery – źródła światła i generuje impuls zmiany świateł na drogowe lub mijania. Światła drogowe są włączane lub wyłączane automatycznie przy prędkości powyżej 60 km/h, co znacznie poprawia komfort i bezpieczeństwo.

Park Assist II.Generacji. Inaczej niż w Park Assist pierwszej generacji, który ułatwiał wyłącznie parkowanie wzdłuż jezdni, najnowszy asystent parkowania wspomaga kierowcę także przy parkowaniu prostopadle do osi jezdni. System można aktywować przyciskiem na konsoli środkowej przy prędkości poniżej 40 km/h. Kierowca wskazuje kierunkowskazem stronę po której chce zaparkować. Gdy czujniki ultradźwiękowe systemu Park Assist stwierdzą wystarczająco dużo miejsca by zaparkować, kierowca może rozpocząć wspierane przez system parkowanie: włącza bieg wsteczny i wystarczy, aby tylko dodawał gazu lub hamował. Manewrowanie przejmie na siebie samochód. Sygnały akustyczne oraz wskazówki wizualne na wyświetlaczu komputera pokładowego znacznie ułatwiają kierowcy zadanie. Podczas parkowania system Park Assist redukuje prędkość do 7 km/h. Ponadto system może aktywnie zahamować w przypadku grożącej kolizji. Jednak kierowca nie może zdać się wyłącznie na samochód, bowiem funkcja hamowania Park Assist nie w każdym przypadku jest w stanie zapobiec uszkodzeniu karoserii.


OPS pozwala spojrzeć z góry. Manewrowanie ułatwia także optyczny system parkowania 360o (OPS). OPS na kolorowym wyświetlaczu radia i nawigacji przedstawia graficznie samochód „z lotu ptaka”. Żółte i czerwone znaki informują kierowcę, czy Volkswagen CC znajduje się z przodu i z tyłu w wystarczającej odległości od przeszkody. Jednocześnie generowane jest ostrzeżenie akustyczne.
Nowe technologie ułatwiają codzienne podróże. Obok „dużych” innowacji, także „małe” rozwiązania mają wpływ na całościowy postęp, z jakim mamy do czynienia przy zmianie modeli. W nowym Volkswagenie CC wprowadzony został cały szereg nowych dla tego modelu rozwiązań, które optymalizują komfort i bezpieczeństwo oraz ułatwiają codzienne użytkowanie samochodu.

Easy Open. Jeżeli Volkswagen CC jest wyposażony w Keyless Access (automatyczny system zamykania i uruchamiania), wystarczy odpowiedni ruch nogą za samochodem, aby otworzyła się pokrywa bagażnika. Ruch rozpoznawany jest przez czujnik zbliżeniowy. Naturalnie bagażnik otworzy się tylko wtedy, gdy osoba stojąca obok samochodu będzie miała przy sobie kluczyk.

Składany hak holowniczy. Kolejną nowością w CC jest składany hak holowniczy. Jest on odblokowywany elektrycznie przyciskiem znajdującym się z prawej strony bagażnika. Po odblokowaniu hak wyczepia się z mocowania pod zderzakiem i może być z łatwością przesunięty nogą do właściwej pozycji roboczej.


Zdalne zwalnianie blokady tylnego oparcia. Niemniej praktyczne jest nowe, zdalne zwalnianie blokady oparcia tylnych siedzeń. Dźwignią pod tylną półką, odpowiednio z prawej i lewej strony można odblokować prawą lub lewą część, dzielonego w stosunku 1/3 do 2/3, oparcia i przechylić je do przodu.

Zagłówki zoptymalizowane pod kątem bezpieczeństwa. W nowym modelu można ustawić nie tylko wysokość zagłówków. Poprzez możliwość przesunięcia do przodu zewnętrznej części przednich zagłówków (wyposażenie seryjne), regulowana jest również ich odległość od głowy.

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »