X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Peugeot 4007 dane techniczne, spalanie

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
Strona główna -> Peugeot -> 4007

 



Peugeot 4007

Kompaktowy crossover SUV produkowany od 2007 roku, a w Polsce dostępny od roku 2008. Nie licząc wojskowego modelu P4 z lat 80., pierwszy terenowy samochód Peugeota. Stworzony w ramach współpracy koncernu PSA, do którego należą Peugeot i Citroen z Mitsubishi. Jej owocem są modele 4007 oraz C-Crosser, oba oparte na nowym Mitsubishi Outlanderze (użyta płyta podłogowa o symbolu GS to również dzieło Mitsubishi). 4007, podobnie jak C-Crosser powstaje też w fabryce japońskiej marki w Okazaki.

Auto jest bardzo podobne do Mitsubishi Outlandera powstałą w ramach partnerstwa japońskiej marki z francuskim koncernem PSA Peugeot-Citroen.

Wnętrze 4007 nie różni się w zasadzie niczym od bratniego Outlandera.

Godna najwyższej noty jest ilość miejsca, jaką ma do zaproponowania kabina „4007-ki”. Pasażerowie dwóch pierwszych rzędów siedzeń mogą cieszyć się z ogromnej swobody ruchów, a na dodatek mają do dyspozycji wygodne fotele. W trzecim rzędzie przestrzeń jest już mocno ograniczono, choć sama możliwość przewiezienia 7 osób jest istotnym atutem wnętrza. Przy 5-osobowej konfiguracji siedzeń bagażnik imponuje swoją pojemnością, a także foremnością kształtów. Sam dostęp do kufra okazuje się nietypowo rozwiązany – mamy tu dużą klapę unoszoną do góry oraz dolną burtę opuszczaną na dół. Taka koncepcja ułatwia ładowanie bagaży o znacznych gabarytach, ale z drugiej strony utrudnia sięganie przedmiotów położonych tuż przy kanapie.

Biorąc pod uwagę wysokie nadwozie, wysoki prześwit i wysoko położony środek ciężkości, własności jezdne trzeba uznać za znakomite. Auto pewnie prowadzi się na zakrętach i nie generuje nadmiernych przechyłów nadwozia. Duża w tym zasługa sztywno zestrojonego zawieszenia, które nie jest niestety ostoją komfortu. Zastosowany układ kierowniczy sprawuje się przyzwoicie, świetnie działa natomiast układ napędowy. System 4x4, będący dziełem doświadczonego w tej materii Mitsubishi, sprawnie pokonuje nawet średnio trudne przeszkody terenowe.

Olbrzymim najkamentem Peugeot 4007 jest wysoka cena, która z pewnością przyczyniła się do miernego sukcesu tego modelu w Polsce.

 

źródło: Peugeot