X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Peugeot 207, dane techniczne

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
Strona główna -> Peugeot -> 207

 



Peugeot 207

„Dwieściesiódemka" dostępna jest w trzech różnych odmianach nadwoziowych - jako 3- i 5-drzwiowy hatchback, coupe-cabriolet CC oraz kombi SW. Wszystkie z nich zyskały nieco zmieniony przód z nowym, mniejszym wlotem powietrza w zderzaku oraz halogenami umieszczonymi w innym miejscu niż do tej pory.

W tylnych lampach hatchabacka i CC pojawiły się diody typu LED, natomiast lampy kombi pozostały bez zmian. Peugeot wraz z modernizacją 207 zdecydował się na zastosowanie trzech całkowicie nowych wzorów felg aluminiowych o rozmiarach 15, 16 i 17 cali. W ofercie są też dwie nowe barwy nadwozia - Inari Blue oraz Erythean Red.

W kabinie pasażerskiej zastosowano nowe materiały wykończeniowe oraz zmieniony, łatwiejszy w obsłudze panel klimatyzacji. Standardem w autach wyposażonych w silniki spełniające normę emisji spalin Euro 5 jest wskaźnik podpowiadający, który bieg wybrać, aby uzyskać jak najniższe spalanie.

Każda z dwunastu jednostek napędowych dostępnych w 207 napędowych została zoptymalizowana pod kątem zużycia paliwa. Auto otrzyma też nowe wyposażenie dodatkowe w postaci systemu multimedialnego z gniazdem typu USB oraz Bluetoothem.

 

Rozstaw osi Peugeota 207 SW jest taki sam, jak w wersji hatchback, jednak długość całkowitą nadwozia zwiększono o 119 mm, a wysokość o 38mm. Wymiernym skutkiem tej operacji jest więcej miejsca na bagaż (325 litrów; 270 w wersji hatchback) oraz więcej przestrzeni nad głowami pasażerów.

W momencie rynkowego debiutu, samochód będzie dostępny z czterema silnikami. Dwie jednostki wysokoprężne HDi mają pojemność 1.6-litra i moc 90 i 110KM. Silniki benzynowe opracowano w kooperacji z BMW. Pierwszy z nich to nowa jednostka 1.4 VTi o mocy 95KM, a drugi to dobrze znany z wersji 207CC i hatchback silnik 1.6 VTi o mocy 120KM. W silnikach benzynowych zastosowano technologię zmiennych faz rozrządu, dzięki której jednostki spalają mniej paliwa i charakteryzują się lepszymi osiągami.

Wszystkie silniki będą współpracowały z ręcznymi, 5-biegowymi przekładniami o przełożeniach dobranych odpowiednio do charakterystyki poszczególnych motorów.

Ceny i dokładne specyfikacje Peugeot 207 SW zostaną ujawnione w momencie rynkowego debiutu w lipcu tego roku.

 

źródło: Peugeot