X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Opel Zafira Tourer dane techniczne

Strona główna -> Opel -> Zafira Tourer

 



Charakterystyczny przód ze śmiałą symboliką podwójnego „bumerangu” rozciągającą się od góry przednich reflektorów do spodu świateł przeciwmgielnych. Charakterystyczne dla Opla zagięcie w środku i dumna trapezoidalna osłona chłodnicy tworzą dynamiczny, postępowy wygląd, nietypowy dla samochodów typu monocab. Na równi z innymi modelami tego asortymentu, przednie reflektory prezentują typową dla Opla grafikę świateł do jazdy dziennej „w kształcie skrzydeł”.

Opływowa, aerodynamiczna konstrukcja nadwozia Zafiry Tourer nadaje jej sylwetkę przypominającą szybkobieżny pociąg. Jego linia pnie się do góry gestem podobnym do kija hokejowego i wizualnie wprawia pojazd w ruch, podczas gdy charakterystyczne dla Opla „ostrze” rzeźbi i dodaje dynamiki bocznej stronie nadwozia.

Grafika przednich reflektorów w kształcie skrzydeł jest powtórzona w przypadku świateł tylnych, które mogą być udoskonalone technologią LED. Poziomy chromowany pasek z logo Opla rozciąga się aż do elementów oddzielających światła, nadając tyłowi Zafiry Tourer wyraźny, sportowy wygląd z nutą wysokiego standardu.

Jeżeli chodzi o wnętrze, to widoczność kierowcy została radykalnie poprawiona dzięki całkowitemu przekonstruowaniu aranżacji przedniej części samochodu z wąskimi słupkami A, dużymi oknami bocznymi i tylnym bocznym lusterkiem o zmienionym położeniu – teraz zainstalowanym w panelu drzwiowym.

Wysokiej jakości wnętrze jest zdominowane przez dynamiczne, posągowe kształty i wrażenie przestrzennego komfortu. Przestronne i jasne wnętrze luksusowej Zafiry Tourer może być ulepszone przez dostępną na życzenie panoramiczną szybę przednią – innowację Opla wprowadzoną w 2005 roku w Astrze GTC. Wpływa ona do dużego szklanego szyberdachu, co wizualnie rozszerza ją aż do części tylnej samochodu.

Adaptacyjne sterowanie podwoziem FlexRide poprawia komfort i bezpieczeństwo jazdy. Dla zapewnienia komfortowej jazdy Zafirą Tourer mechatroniczne podwozie zostało skonstruowane tak, aby zapewniało niezwykły poziom komfortu i bezpieczeństwa. W porównaniu z poprzednią generacją, rozstaw osi i rozstaw kół zostały znacznie zwiększone na rzecz komfortu jazdy i stabilności dynamicznej: rozstaw osi wynosi teraz 2 760 mm (+ 57 mm), a rozstaw kół 1 584 mm z przodu (+ 96 mm) i 1 588 z tyłu (+ 78 mm).

« < 1 2 3 4 5 > »