X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

opel antara dane techniczne, spalanie, wymiary

Strona główna -> Opel -> Antara

 



Do napędu Opla posłużył silnik diesla 2.0 CDTI w dwóch wariantach mocy: 127 i 150 KM. Silnik współpracuje z pięciobiegową przekładnią manualną, a w opcji można wybrać pięciobiegowy automat. Ofertę silników wysokoprężnych uzupełniają dwa silniki benzynowe, z których pierwszy ma pojemność 2.4 litra i produkuje 140 KM. Topową jednostką jest 3.2-litrowy V6 o mocy 227 KM, z którym sprzężona będzie pięciobiegowa skrzynia automatyczna. Prędkość maksymalna Antary wyposażonej w jednostkę V6 wyniesie 203 km/h.

 

W 2010 roku model Antara przeszedł lifting. Zmiany nadwozia modelu na rok 2011 obejmują nowo zaprojektowany grill przedni, którego dynamiczna forma w kształcie litery V zachowana zostaje w „przymarszczeniu” maski i elegancko nachylonych słupkach A. Chromowana obudowa grilla przedniego z typową dla marki chromowaną poprzeczką, wyraźnie zarysowane logo i nowe światła przeciwmgielne podkreślają język stylistyki Opla oraz ekskluzywny wygląd nowego crossovera.

Ciemne okładziny w okolicach progów i podłogi, a także charakterystyczne zabezpieczenia przed wjechaniem pod pojazd stanowią jasny znak terenowych możliwości Opla Antary. Tył pojazdu cechują wyważone proporcje i symetria, które wyróżniają Antarę na tle konkurencji.

Wyraźne kształty odzwierciedlają wytrzymałość i jakość, zaś krzywizny odpowiednich fragmentów podwozia, linii bocznych i dachu tworzą harmonijną całość. Sportowy, przykuwający wzrok wygląd Antary uzupełniają duże, zaokrąglone światła tylne o nowo zaprojektowanej grafice powierzchni, tylne zabezpieczenie przed wjechaniem pod pojazd oraz eleganckie 17-, 18- i 19-calowe obręcze ze stopu metali lekkich.
 
Wypracowane wnętrze tego dynamicznego crossovera gwarantuje komfort i jakość. Szersze wyposażenie standardowe obejmuje elektryczny hamulec postojowy, pozwalający na zamontowanie nowo zaprojektowanej konsoli centralnej z dodatkowymi schowkami. Zwalnia on również przestrzeń, pozwalając na uzyskanie większego komfortu z przodu, gdzie zamontowane zostały sportowe fotele o sześciostopniowej lub wyjątkowej ośmiostopniowej (opcjonalnie) regulacji pozwalającej na uzyskanie znakomitej ergonomii.

Udoskonalone wnętrze obejmuje również instrumenty o nowych obudowach oraz wyraźną i łatwą do odczytania grafikę panelu instrumentów. Panele i tapicerka z nowych materiałów, nowe (opcjonalne) wykończenie skórą w wersji Light Titanium oraz eleganckie oświetlenie wnętrza wywołują wzrokowe i dotykowe wrażenie bardzo wysokiej jakości.

 

Opel opracował nowy silnik wysokoprężny turbo 2.2 CDTI, który dostępny jest w dwóch wersjach. Słabsza Antara zaoferuje moc w wysokości 120 kW/163 KM, czyli o 36 KM więcej niż poprzednia wersja. Silnik mocniejszy wygeneruje 135 kW/184 KM, co daje 34 KM więcej niż poprzednio.

 

źródło: General Motors / Mototarget

« < 1 2 > »