X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

nissan gt-r dane techniczne, spalanie

Strona główna -> Nissan -> GT-R

 



Jeżeli i ta pojemność okazałaby się za mała dla melomanów z bardzo obszerną płytoteką, złącze iPod/USB umożliwia podłączenie stosownego odtwarzacza do systemu i sterowanie nim z poziomu ekranu dotykowego lub przycisków na kierownicy. Na ekranie wyświetlane są także informacje o tytule utworu, wykonawcy i tytule płyty. Inne urządzenia audio można podłączyć także przez moduł Bluetooth.

Zmiany w GT-R na 2011 rok są subtelne i służą podkreśleniu wyjątkowości auta. Zmieniony profil konsoli wokół ekranu nawigacji ma bardziej jednolite przeszycia, co podnosi wrażenie wysokiej jakości. Czarne matowe tworzywo na panelu sterowania ogrzewaniem to prawdziwe włókno węglowe, a manetki do sterowania skrzynią biegów wykonano z magnezu.

Chromowane pierścienie w konsoli i kratki wentylacyjne mają teraz sportowe czarne matowe wykończenie.

Być możne najistotniejszą zmianą w GT-R na 2011 jest dostępność dwóch różnych stylizacji wnętrza. Pierwsza koncentruje się na sportowym charakterze GT-R, zaś druga podkreśla luksusowe aspekty modelu: obydwie wersje wykończenia mają taką samą cenę.

Wersja Recaro Black zgodnie ze swoją nazwą jest wyposażona w czarne skórzane fotele kubełkowe Recaro. Fotele są wykończone czerwonymi wstawkami na bokach, z którymi harmonizuje czerwony fragment skóry na dźwigni zmiany biegów. W tej wersji podsufitka ma kolor czarny.

Drugi wariant wyposażenia obejmuje skórzane fotele pokryte wysokogatunkową szarą lub czarną skórą, której towarzyszy jasnopopielata podsufitka rozjaśniająca wnętrze.

Obydwa rodzaje foteli gwarantują znakomity komfort i bezpieczne podparcie przy pokonywaniu zakrętów. Zmieniony kształt podparcia ud i dolnej części pleców oraz wydłużone siedzisko redukują zmęczenie. Fotele są wyposażone w elektryczną regulację w pionie i poziomie oraz maty grzewcze.

Do dwóch tylnych siedzeń można się dostać wciskając odpowiedni przełącznik w oparciach przednich foteli. Na tylnych siedzeniach lepiej przewozić jedynie lekki bagaż lub marynarkę względnie dzieci - ale na krótkich dystansach nawet dorośli pasażerowie nie powinni narzekać na brak komfortu. W bagażniku o pojemności 315 litrów (VDA) zmieszczą się dwie torby ze sprzętem golfowym lub bagaż na wakacje. GT-R okazuje się więc funkcjonalny nawet w codziennym użytkowaniu.

Wartość. Standardowe wyposażenie jest jak zwykle mocną stroną GT-R. GT-R 2011 został wyposażony w nawigację satelitarną Premium Connect z twardym dyskiem, zestaw stereo Bose, złącze iPodTM, twardy dysk do przechowywania plików muzycznych, złącze Bluetooth do telefonu, 20-calowe aluminiowe obręcze kół, opony umożliwiające kontynuację jazdy nawet po przebiciu oraz dwustrefową automatyczną klimatyzację. Jedyną opcją jest wybór między wersjami Premium i Black Edition. Jeżeli wziąć pod uwagę osiągi uzyskiwane przez silnik V6 z podwójnym turbodoładowaniem i dwusprzegłową skrzynię GR6, napęd na cztery koła oraz niezwykle atrakcyjną cenę, GT-R nie ma sobie równych na rynku.

 

źródło: Nissan

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »