- przypominające skórę powierzchnie górnej części deski rozdzielczej i paneli drzwiowych, zakończone miękkimi krawędziami i wykończone z wysoką starannością,
- akcenty wykończone w czerni fortepianowej na centralnym panelu oraz lewym panelu wentylacji,
- srebrny pas dający trójwymiarowy efekt wizualny, umieszczony przed miejscem pasażera na desce rozdzielczej i sięgający do panelu drzwi.
- kontynuacja srebrnego pasa na panelach drzwiowych tworzy wrażenie dynamiki i jednocześnie daje podróżnym poczucie bezpieczeństwa.
- kierowca widzi przed sobą deskę rozdzielczą zaprojektowaną w formie “otwartej książki“, co sprzyja lepszej koncentracji, kierownica wyposażona w elementy sterowania osprzętem elektronicznym* swoją grubością wzmaga poczucie solidności, a zestaw wskaźników jest wyjątkowo łatwy do odczytu, dzięki kontrastowej kompozycji i wysokiej rozdzielczości wyświetlacza.
*zestaw audio, telefon, tempomat, tempomat adaptacyjny, ogranicznik prędkości.
Dopracowane szczegóły. Jako samochód oferowany przez Mitsubishi Motors w coraz bardziej wymagającym europejskim segmencie D, Outlander nowej generacji musi dysponować łatwo zauważalnymi zaletami w porównaniu do swojego poprzednika, szczególnie na tych polach, na których w poprzednim modelu zostawiono trochę miejsca na poprawę (jak wyciszenie kabiny, czy postrzegana jakość materiałów).
Cisza. Jako produkt wysokiej jakości – w każdym znaczeniu tego pojęcia - Outlander nowej generacji dysponuje szeregiem kompleksowo pomyślanych rozwiązań przyczyniających się do zapewnienia ciszy wewnątrz i na zewnątrz samochodu, jak oczekują tego nabywcy pojazdów konkurujących z typowymi produktami klasy premium:
Technologia silników Diesla:
- Przewidziany od samego początku dla nowego Outlandera, opracowany przez Mitsubishi silnik “4N14” Clean Diesel był projektowany z myślą o niskim zużyciu paliwa, niskiej emisji spalin, wysokich osiągach ORAZ cichej pracy, której przysłużyło się zwrócenie szczególnej uwagi na trzy oddzielne zagadnienia.
- Stopień sprężania: stosując niezwykle niski (jak na silnik Diesla) stopień sprężania wynoszący 14,9:1, dążono do obniżenia sił i naprężeń, a to w sposób oczywisty przełożyło się na obniżenie poziomu hałasu generowanego przez silnik, szczególnie wyraźnie redukując drgania towarzyszące jego pracy.