X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

MINI Roadster - dane techniczne, ceny, spalanie

Strona główna -> Mini -> Roadster

 



Mini Roadster

Typowa dla MINI interpretacja kompaktowego roadstera będzie nowym impulsem w segmencie samochodów małych. Mocne silniki i wysokiej jakości, specjalnie dopasowany do modelu układ jezdny gwarantują charakterystyczną gokartową frajdę.     

Klasyczny miękki dach, który można ręcznie szybko i łatwo rozłożyć i złożyć, oferuje idealne warunki, aby cieszyć się jazdą pod gołym niebem.  Aby jeszcze lepiej chronić pasażera, w MINI Roadsterze zamontowano za siedzeniami dwa pałąki bezpieczeństwa. Niezależnie od tego, czy dach jest otwarty czy zamknięty, można korzystać z 240-litrowego bagażnik. Dodatkową wygodę w kabinie pasażera zapewnia szeroki przelotowy otwór bagażowy.

Stylistyka: Klasyczna linia Roadstera, typowy dla MINI język designu. Wierne przeniesienie typowego dla tej marki języka designu na proporcje roadstera sprawia, że ta otwarta dwumiejscówka ma indywidualną i nieodpartą charyzmę, a jej elegancko wyciągnięta sylwetka jest widoczna również przy zamkniętym dachu. W tym ustawieniu  jest również podkreślony charakterystyczny dla MINI trójbryłowy design. Swoiste cechy designu w stylu MINI sygnalizują jednoznaczną przynależność nowego modelu do tej marki.

Silniki: spektakularna moc, wzorowa wydajność. MINI Roadster wraz z premiera rynkową będzie oferowany z czterema mocnymi i jednocześnie wydajnymi silnikami benzynowymi oraz wysokoprężnymi. Zakres mocy sięga od MINI Cooper Roadster (90 kW/122 PS) przez MINI Cooper SD Roadster (105 kW/143 PS) i MINI Cooper S Roadster (135 kW/184 PS) aż po najmocniejsze w tej grupie MINI John Cooper Works Roadster o parametrach 155 kW/211 PS.

Podwozie : zrywność i precyzja gwarantują frajdę z jazdy. Połączenie mocnych silników i typowego dla marki napędu przedniego skutkuje w niespotykanej w segmencie samochodów małych jakości dopasowania technologii podwozia do modelu. To gwarantuje charakterystyczną frajdę z jazdy również w MINI Roadsterze. Do wyposażenia standardowego należą elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego regulowane w zależności od prędkości i regulacja stabilności jazdy DSC (układ dynamicznej kontroli stabilności). Jeszcze więcej stabilności na śliskich nawierzchniach oraz sportowej dynamiki podczas jazdy na zakrętach zapewnia tryb dynamicznej kontroli trakcji DTC z elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego EDLC (Electronic Differential Lock Control), który w MINI John Cooper Works Roadster jest dostępny w standardzie, a dla innych modeli w opcji.

« < 1 2 > »