X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Mercedes Vario - dane techniczne, wymiary, ładowność

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
Strona główna -> Mercedes-Benz -> Vario

 



Mercedes-Benz Vario

Niestrudzony Mercedes-Benz Vario spełnia rolę wyjątkową – łączy zalety  samochodów dostawczych i lekkich pojazdów ciężarowych, lokując się pomiędzy tymi dwoma segmentami pojazdów. Jego dopuszczalna masa całkowita mieści się w przedziale 6,0 - 7,5 tony. Wśród wyróżniających się cech  tego auta z charakterystyczną skróconą kabiną, można wymienić m.in.  owianą legendą, trwałą technologię opartą na solidnej ramie i sztywnych osiach wyposażonych w sprężyny paraboliczne oraz mocne silniki BlueTec. Które sprawdziły się już w 200 000 pojazdach ciężarowych Mercedes-Benz.  Duża ładowność Vario pozwoli na oszczędności przedsiębiorcy przy jednoczesnej satysfakcji kierowcy z łatwości manewrowania tym pojazdem. To duża zaleta w pracy w branży budowlanej. Seria modelowa Mercedes-Benz Vario obejmuje około 60 wariantów – pojazdy osobowo-ciężarowe, podwozia pod zabudowę wywrotki i innych nadwozi specjalnych czy klasyczny furgon z wysokim dachem to tylko niektóre z nich. Do tego dodajmy szeroki zakres oferowanych rozstawów osi – w przedziale od 3150 mm do 4800 mm.


7,5-tonowy Mercedes-Benz Vario to mistrz w przewożeniu ciężkich ładunków. Duża ładowność Vario sięga 4275 kg w wersji osobowo-ciężarowej o dopuszczalnej masie całkowitej do 7,5 t. Vario wywrotka oferuje ładowność jedynie o 400 kg mniejszą. Podwozie o nośności do 4650 kg sprawia, że Vario idealnie nadaje się do montażu specjalistycznych nadwozi. Dzięki wysokiemu dopuszczalnemu naciskowi na oś, samochód da sobie radę, nawet przy wyjątkowo ciężkich ładunkach. Ogromny potencjał siły pociągowej tego ciężkiego samochodu dostawczego jest wart zauważenia: maksymalna masa zespołu pojazdów wynosi blisko 15 t. Ta cecha sprawia, iż  Vario doskonale się sprawdza jako pojazd do przewozu urządzeń budowlanych, gdy transport niskopodwoziowy jest konieczności. Ponadto samochód jest fabrycznie wyposażany w komplet niezbędnych dla danego zastosowania elementów, takich jak sprzęg samochodu z przyczepą.


Mnogość elementów wyposażenia dodatkowego przestronnej kabiny Vario. Mnogość dostępnych opcji sprawia, iż każdy egzemplarz Vario jest zindywidualizowany. Przedstawiciele branży budowlanej z pewnością zwrócą uwagę na wzmocnienia sprężyn amortyzatorów i stabilizatorów, mechaniczną blokadę mechanizmu różnicowego na tylnej osi, czy możliwość montażu urządzeń dźwigowych w nadwoziach specjalnych. Dodatkowy grzejnik wodny, dostępny w dwóch wersjach, doprowadza temperaturę w kabinie do żądanego poziomu, nawet wtedy, gdy na zewnątrz temperatura gwałtownie spada. W końcu ekipa budowlana korzysta ze swojego Vario także podczas przerw w pracy.

« < 1 2 > »