X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Infiniti M - dane techniczne, wymiary, silniki

Strona główna -> Infiniti -> M

 



Infiniti M nie drażni twarzy podróżnych mocnymi podmuchami powietrza, ale dostarcza delikatnego powiewu. Powietrze z otworów wentylacyjnych na desce rozdzielczej jest losowo modulowane, tak więc na swoich policzkach podróżni czują powiewy świeżego, leśnego wiatru. Właśnie dzięki takim unikatowym rozwiązaniom podróżowanie Infiniti jest niepowtarzalnym przeżyciem.

Kolejnym nowatorskim rozwiązaniem Infiniti, zastosowanym w nowym modelu, jest program elektronicznej stabilizacji toru jazdy (ESP) z dynamiczną korektą skrętu (DCE – Dynamic Cornering Enhancement). W Infiniti M montuje się także system dający kierowcy wybór czterech programów jazdy, zależnie od warunków. Dostępne są następujące tryby: ekologiczny (Eco), sportowy (Sport), tryb jazdy po śniegu (Snow) i standardowy (Standard). Program ekologiczny zmienia sposób pracy pedału gazu, który stawia lekki opór, gdy pedał jest bez potrzeby zbyt mocno naciskany, a paliwo marnowane. Żaden inny produkowany obecnie samochód nie ma tego skutecznego, a przy tym nienatrętnego urządzenia, które wspomaga kierowcę w ograniczaniu zużycia paliwa.

Zgodnie z zasadami Infiniti, wszystkie modele gamy M już w wersji standardowej są bogato wyposażone. Poza tym mają elementy, często nieosiągalne w modelach rywali, bez względu cenę. Dodajmy, że każdy europejski egzemplarz modelu M w ma system multimedialny Connectiviti, samonaprawiającą się zewnętrzną powłokę lakierniczą Scratch-Shield oraz objety jest programem Doświadczanie Pełni Posiadania (TOE) Infiniti.

Debiut modelu M w Genewie wzmacnia wizerunek Infiniti na terenie Europy jako marki, która nie tylko oferuje samochody, dające przyjemność kierowcy, ale także zapewnia kompleksową obsługę klienta podczas zakupu i użytkowania auta.

Nowy Infiniti M to pierwszy model tej linii, który będzie dostępne na wszystkich rynkach, na których marka jest obecna, czyli w 34 krajach świata, w tym oczywiście w Europie Zachodniej i Centralnej, gdzie sprzedaż rozpocznie się we wrześniu.

STYLISTYKA
Długa maska, krótkie zwisy przednie, odchylona do tyłu przednia szyba, krótki tył – nowy M to prawdziwy Infiniti. Potężny, opływowy kształt emanuje dynamiką w takim samym stopniu co pasją. Ma on wiele ze wspaniałego Essence, samochodu koncepcyjnego 2009 roku. Spośród wielu elementów, zaczerpniętych z tego konceptu, najbardziej widocznym jest charakterystyczne przetłoczenie poniżej linii okien. Ale jeśli zapytalibyśmy projektantów o ich ulubioną część nadwozia Infiniti M, wskazaliby tył samochodu.

« < 1 2 3 4 5 6 > »