X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

hyundai ix35, dane techniczne, spalanie, wymiary

Strona główna -> Hyundai -> ix35

 



Obudowy lusterek bocznych zostały zmodyfikowane w celu ograniczenia szumów wiatru, a dodatkowo, dla lepszej widoczności zintegrowano z nimi kierunkowskazy. Zewnętrzne lusterka posiadają także funkcję elektrycznego składania za pomocą przycisku umieszczonego w kabinie pasażerskiej, co pozwala na zmniejszenie szerokości samochodu w dowolnym momencie.

Boczne szyby otrzymały specjalne uszczelnienie z tamą wodną, co jest kolejną innowacją w ix35. Układ ten pozwala nie tylko zwiększyć powierzchnię bocznych szyb, ale także bezpiecznie odprowadzić wodę podczas deszczu, zapewniając maksymalną widoczność.

Dodatkowe bezpieczeństwo zapewniają elektrycznie regulowane szyby z systemem zapobiegającym przytrzaśnięciu (tylko po stronie kierowcy) oraz wycieraczki z czujnikiem deszczu (tylko w Europie).
Pióra wycieraczek posiadają aerodynamicznie wyprofilowane powierzchnie, które generują większą siłę docisku wycieraczki do szyby oraz pomagają zredukować zawirowania powietrza i hałas.

Europejscy klienci otrzymają również możliwość zamówienia zintegrowanego systemu nawigacji satelitarnej.

System ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji HVAC (Heating Ventilation and Air Conditioning) zawiera nową dmuchawę oraz panel pozwalający ustawić odrębną temperaturę dla kierowcy i pasażera siedzącego z przodu. Nowa dmuchawa umożliwia szybsze osiągnięcie wybranej temperatury w kabinie pasażerskiej niezależnie od warunków atmosferycznych panujących na zewnątrz.


Powietrze dla układu HVAC dostarczane jest w odpowiednich proporcjach zarówno z zewnątrz, jak i z wnętrza pojazdu, co zapewnia szybsze chłodzenie i ogrzewanie. Zastosowanie nowych, ulepszonych czujników zwiększyło precyzję pracy automatycznego układu utrzymywania temperatury. W układzie umieszczono także jonizator, który zapobiega gromadzeniu się pleśni i grzybów będących przyczyną nieprzyjemnego zapachu. Urządzenie jonizuje powietrze, a tym samym dba o dopływ świeżego i czystego powietrza podczas całego życia samochodu.

źródło: Hyundai / Mototarget

« < 1 2 3 4 5 6 7 > »