X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Dacia Dokker Van - dane techniczne, wymiary, ładowność

Strona główna -> Dacia -> Dokker Van

 



Dokker Van przejechał prawie 850 000 kilometrów w różnych warunkach eksploatacyjnych, co odpowiada starzeniu się pojazdu w okresie użytkowania od 4 do 6 lat. Wykryte błędy projektowe są szybko usuwane, a proces produkcyjny poprawiony. Takie postępowanie dodatkowo zwiększa dopasowanie produktu do wysokich wymagań klientów prowadzących działalność gospodarczą i potrzeb firm.

Cała gama Dacii Dokker posiada gwarancję na 3 lata lub 100 000 km.

Bezpieczeństwo czynne
Dacia Dokker i Dokker Van mają ten sam układ hamulcowy co Dacia Lodgy. Składa się on z systemu ABS z elektronicznym rozdzielaczem siły hamowania i ze wspomagania nagłego hamowania. Dostępny w opcji system kontroli toru jazdy ESC – Continental Mark 100 – jest produktem najnowszej generacji firmy Continental. Jest on również montowany w Dacii Lodgy. Wyposażony w moduł kontroli trakcji system antypoślizgowy i zapobiegający wywróceniu się auta pomaga utrzymać tor jazdy pojazdu w ekstremalnie trudnych warunkach, takich jak konieczność ominięcia przeszkody, utrata przyczepności podczas pokonywania zakrętów lub jazda po śliskiej nawierzchni.

Bezpieczeństwo bierne
Aby zapewnić maksymalną ochronę pasażerów, Dacia Dokker i Dokker Van wykorzystują wzmocnione nadwozie, zatwierdzone przez inżynierów Grupy Renault. Jest ono podstawowym elementem ochrony pasażerów. W przypadku modeli Dokker i Dokker Van nadwozie zostało zbudowane ze stali oraz z materiałów, które w optymalny sposób pochłaniają i rozpraszają energię.

Pasy bezpieczeństwa są wyposażone w ograniczniki napięcia w celu ochrony klatki piersiowej w momencie zderzenia. Dla Dacii Dokker produkowanej na rynek europejski pasy bezpieczeństwa kierowcy są ponadto wyposażone w pirotechniczne napinacze, które w przypadku gwałtownego hamowania dociskają progresywnie pas do klatki piersiowej i miednicy optymalizując siłę nacisku. Standardowo pojazd wyposażony jest w poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, jak również w poduszki boczne chroniące głowę i klatkę piersiową.

Punkty mocowania ISOFIX wbudowane w każde z trzech miejsc tylnej kanapy pozwalają na bezpieczne zamocowanie fotelików dziecięcych lub specjalnych podkładek.

Dacia Dokker i Dokker Van zostały tak skonstruowane, aby zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa i ochrony pieszych. Grubość i sztywność przedniego zderzaka zostały tak dobrane, aby chronić kończyny dolne w razie zderzenia. Maska i błotniki zostały odpowiednio zaprojektowane, aby pochłonąć maksymalną energię i zamortyzować uderzenie pieszego. Dlatego też pod maską nie ma żadnych twardych elementów w miejscach, o które może uderzyć głowa.

 

źródło: Renault

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »