X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

citroen c-crosser dane techniczne, wymiary

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
Strona główna -> Citroen -> C-Crosser

 



Citroen C-Crosser

Citroën wprowadził C-Crossera w 2007roku. To najwyższej klasy model sportowo-użytkowy SUV. Propozycja marki nawiązuje swoimi właściwościami zarówno do samochodów o klasycznej sylwetce, jak i do samochodów z napędem na cztery koła, zapewniając przy tym parametry dynamiczne, przestronność i komfort na najwyższym poziomie.


Dzięki opływowej sylwetce i smukłym proporcjom (długość 4,64 m, szerokość 1,81 m i wysokość z relingami dachowymi 1,73m) C-Crosser ma sportowy wygląd i oferuje jednocześnie przestronne wnętrze (do 7 miejsc). Łączy komfort, dobre właściwości jezdne oraz wysoki poziom w zakresie ochrony środowiska (silnik HDi z filtrem cząstek stałych FAP).


C-Crosser wyróżnia się też wszechstronnością użytkową poprzez zastosowanie układu napędu na cztery koła, który umożliwia poruszanie się w trudnym terenie niezależnie od pory roku i warunków pogodowych oraz ze względu na modułową budowę wnętrza wychodzącą naprzeciw różnorodnym oczekiwaniom i potrzebom użytkowników.


Dynamiczna sylwetka z klasą

C-Crosser to prawdziwy Citroën już na pierwszy rzut oka. Rozmieszczenie chromowanego logo marki oraz wydłużony kształt reflektorów wiernie odtwarzają stylizacyjne wyznaczniki najnowszych kreacji Citroëna.
Sylwetka C-Crossera jest jednocześnie wyrazem indywidualności nowego modelu. Podkreśla moc i solidność poprzez zaokrąglone linie błotników i nadkoli, dynamizm poprzez smukły profil i opadającą linię dachu oraz elegancję, dzięki zastosowaniu licznych chromowanych elementów wykończenia.


Idealna synteza komfortu i doskonałych właściwości jezdnych
Dynamiczny charakter C-Crossera jest widoczny w jego stylu zewnętrznym oraz potwierdzony obiektywnymi parametrami. C-Crosser jest bardzo dynamiczny i zwrotny. Wykorzystujące wiedzę i doświadczenie Citroëna zawieszenie C-Crossera (typu Mc Pherson z przodu i wielowahaczowe z tyłu) zapewnia idealne połączenie komfortu i stabilności jazdy. Te zalety są dodatkowo odczuwalne dzięki zastosowaniu specjalnego, 18-calowego ogumienia marki Michelin.


Silnik HDi: dobre osiągi i ochrona środowiska
W momencie wprowadzenia na rynek model C-Crosser będzie oferowany z nowym silnikiem wysokoprężnym 2,2 l HDi 156 KM WE (115 kW) współpracującym z mechaniczną, sześcioprzełożeniową skrzynią biegów.
Ekologiczny silnik wyposażony seryjnie w filtr cząstek stałych (FAP) może być zasilany biopaliwem o zawartości 30% biokomponentów (Diester). Silnik oferuje moment 380 Nm, wykazując bardzo korzystny bilans w zakresie poziomu emisji zanieczyszczeń i zużycia
paliwa.


Napęd na cztery koła: gwarancją bezpiecznej jazdy

Układ przeniesienia napędu C-Crosser zapewnia kierowcy możliwość wyboru pomiędzy trzema trybami napędu zależnie od warunków jazdy: tryb z napędem na cztery koła, tryb z napędem na dwa koła oraz tryb lock, zalecany w przypadku warunków bardzo niskiej przyczepności.
Przełącznik umieszczony za dźwignią zmiany biegów umożliwia wybór napędu.


Modułowe wnętrze z myślą o różnorodnych potrzebach
C-Crosser wyróżnia się bardzo łatwą w obsłudze modułową budową wnętrza. Bardzo szybko i bez wysiłku może być dostosowany do różnych potrzeb użytkowników.
C-Crosser może przewozić do 7 pasażerów dzięki trzeciemu rzędowi z dwoma siedzeniami, całkowicie wsuwanymi pod podłogę. Kanapa w drugim rzędzie może być regulowana wzdłużnie na odległość 80 mm, oferując komfort pasażerom lub zwiększając przestrzeń ładunkową. Kanapa składa się elektrycznie w systemie portfelowym w proporcjach 2/3 – 1/3 za pomocą przełączników umieszczonych w bagażniku.


Bagażnik. Po opuszczeniu oparć foteli można uzyskać płaską powierzchnię podłogi, która tworzy idealną przestrzeń ładunkową. Bagażnik C-Crossera otwiera się dwuczęściowo. Dopuszczalne obciążenie klapy dolnej wynosi 200 kg, co ułatwia załadunek dużych i ciężkich przedmiotów, a jednocześnie może być wykorzystane do siedzenia.

 

 

źródło: Citroen