X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

BMW X5 - 2013, dane techniczne, wymiary

Strona główna -> BMW -> X5 -> 3 (2013-dziś)

 



BMW X5 3 (2013-dziś)

Trzecia generacja BMW X5, prekursora segmentu Sports Activity Vehicle oraz lidera sprzedaży w swojej klasie na rynku światowym i polskim, wyznacza nowe standardy pod względem stylizacji nadwozia, przestronności wnętrza, wszechstronności, wydajności oraz przyjemności z jazdy.

 

Ewolucja stylizacji charakterystycznego nadwozia w porównaniu z poprzednim modelem; mocno zaznaczony, dynamiczny przedni pas z podwójnymi okrągłymi reflektorami zachodzącymi na typową dla BMW osłonę chłodnicy w kształcie nerki; elegancko wydłużona sylwetka; przyciągające wzrok profilowane linie boczne biegnące ponad wydatnymi nadkolami; poziome linie i masywne powierzchnie w tylnym pasie; elementy optymalizujące aerodynamikę pojazdu harmonijnie zintegrowane z ogólną stylizacją nadwozia, w tym kurtyny powietrzne, wyloty powietrza na błotnikach oraz aktywny tylny spoiler.


Nowe opcje indywidualizacji: nabywcy mogą wybrać nowe pakiety Design Pure Experience i Design Pure Excellence oraz pakiet M Sport; elementy nadwozia i wnętrza można zamówić niemal w dowolnej konfiguracji.

 

Bardziej przestronne, przejrzyste i luksusowe wnętrze; wyższa pozycja siedząca; nisko umieszczona tablica przyrządów z poziomymi liniami przechodzącymi w panele drzwiowe i dodatkowe panele dekoracyjne; możliwość wszechstronnej konfiguracji kabiny pasażerskiej dzięki oparciom tylnej kanapy dzielonym/składanym w proporcjach 40:20:40; pojemność bagażnika: 650 - 1870 litrów; automatycznie sterowana pokrywa bagażnika w standardzie; pokrywa bagażnika może teraz zostać otwarta i zamknięta zdalnie lub z fotela kierowcy; tylne siedzenia komfortowe i dodatkowy, trzeci rząd siedzeń dostępne opcjonalnie.

 

Trzy jednostki napędowe dostępne w momencie premiery rynkowej: BMW X5 xDrive50i z silnikiem benzynowym V8 nowej generacji (330 kW/450 KM), BMW X5 xDrive30d z unowocześnionym sześciocylindrowym rzędowym silnikiem wysokoprężnym (190 kW/258 KM) oraz BMW X5 M50d M Performance z sześciocylindrowym rzędowym silnikiem Diesla z trzema turbosprężarkami (280 kW/381 KM). W grudniu 2013 roku gamę uzupełnią wersje BMW X5 xDrive40d, BMW X5 xDrive35i, BMW X5 xDrive25d oraz BMW X5 sDrive25d (z emisją CO2 na poziomie zaledwie 149 g/km).

 

Dążenie do obniżenia zużycia paliwa i emisji poprzez obniżenie masy własnej, zoptymalizowanie przepływu powietrza wokół nadwozia, a także zastosowanie zaawansowanych jednostek napędowych, montowanej standardowo - i bardzo wydajnej - ośmiobiegowej przekładni automatycznej oraz technologii z zakresu BMW EfficientDynamics, jak funkcji Auto Start-Stop, trybu ECO PRO z wybiegiem czy proaktywnego asystenta jazdy; wszystkie warianty spełniają standardy emisji EU6.

« < 1 2 3 > »