X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

BMW X1, dane techniczne, spalanie

Strona główna -> BMW -> X1

 



W połączeniu z opcjonalnym systemem nawigacyjnym Business i Professional BMW X1 wyposażone jest w system obsługi BMW iDrive nowej generacji z kontrolerem i przyciskami bezpośredniego wyboru na konsoli środkowej, harmonijnie wkomponowanym w deskę rozdzielczą monitorem pokładowym i przyciskami ulubionych funkcji znajdującymi się pod panelem obsługi klimatyzacji oferowanej w wyposażeniu standardowym. Alternatywnie do standardowego systemu audio oferowane są wysokiej jakości systemy HiFi.


Standardowe wejścia AUX In można uzupełnić o złącze USB. Ponadto oferowane są różne systemy wspomagające kierowcę oraz usługi BMW ConnectedDrive.

 

Wersje silnikowe:

BMW X1 xDrive28i: sześciocylindrowy rzędowy silnik benzynowy z zespoloną magnezowo-aluminiową skrzynią korbową, układem VALVETRONIC i Double Vanos, pojemność: 2996 cm3, moc: 190 kW / 258 KM przy 6600 obr/min, maks. moment obrotowy: 310 Nm przy 2600-3000 obr/min, przyspieszenie (0-100 km/h): 6,8 s, prędkość maksymalna: 205 km/h (230 km/h w opcjonalnej konfiguracji do dużych prędkości), średnie zużycie paliwa wg UE: 9,4 / 100 km, emisja CO2 wg UE: 219 g/km, norma emisji spalin: Euro 5

 

BMW X1 xDrive23d: czterocylindrowy silnik wysokoprężny z aluminiową skrzynią korbową, BMW TwinPower Turbo i bezpośrednim wtryskiem Common Rail, pojemność: 1995 cm3, moc: 150 kW / 204 KM przy 4400 obr/min, maks. moment obrotowy: 400 Nm przy 2000-2500 obr/min, przyspieszenie (0-100 km/h): 7,3 s, prędkość maksymalna: 205 km/h (223 km/h w opcjonalnej konfiguracji do dużych prędkości), średnie zużycie paliwa wg UE: 6,3 / 100 km, emisja CO2 wg UE: 167 g/km, norma emisji spalin: Euro 5

 

BMW X1 xDrive20d: czterocylindrowy silnik wysokoprężny z aluminiową skrzynią korbową, turbosprężarką o zmiennej geometrii wlotu i bezpośrednim wtryskiem Common Rail, pojemność: 1995 cm3, moc: 130 kW / 177 KM przy 4000 obr/min, maks. moment obrotowy: 350 Nm przy 1750_3000 obr/min, przyspieszenie (0-100 km/h): 8,4 s, prędkość maksymalna: 205 km/h (213 km/h w opcjonalnej konfiguracji do dużych prędkości), średnie zużycie paliwa wg UE: 5,8 / 100 km, emisja CO2 wg UE: 153 g/km, norma emisji spalin: Euro 5

 

BMW X1 sDrive20d: czterocylindrowy silnik wysokoprężny z aluminiową skrzynią korbową, turbosprężarką o zmiennej geometrii wlotu i bezpośrednim wtryskiem Common Rail, pojemność: 1995 cm3, moc: 130 kW / 177 KM przy 4000 obr/min, maks. moment obrotowy: 350 Nm przy 1750_3000 obr/min, przyspieszenie (0-100 km/h): 8,1 s, prędkość maksymalna: 205 km/h (218 km/h w opcjonalnej konfiguracji do dużych prędkości), średnie zużycie paliwa wg UE: 5,3 / 100 km, emisja CO2 wg UE: 139 g/km, norma emisji spalin: Euro 5

« < 1 2 3 > »