X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

nowe bmw serii 1 f20 dane techniczne

Strona główna -> BMW -> Serii 1 -> F20 (2011-dziś)

 



BMW Serii 1 F20 (2011-dziś)

Nowa edycja pioniera radości z jazdy w segmencie kompaktowych samochodów premium; BMW serii 1 również w drugiej generacji jedynym samochodem z napędem tylnym w tej klasie; teraz jeszcze bardziej sportowy i wydajny; znaczny wzrost komfortu jazdy i przestronności; doskonałe wnętrze i ekskluzywne wyposażenie; wyraźna pozycja indywidualisty w swoim segmencie; wyjątkowe zalety w zakresie prowadzenia, innowacyjnych technologii, estetyki i jakości premium.


Nowe BMW serii 1 w wersji 5-drzwiowej z masywnie ukształtowaną karoserią hatchback; szlachetna, niepowtarzalna stylistyka o sportowo smukłej sylwetce, typowych proporcjach BMW i wyraziście wymodelowanych powierzchniach; młodzieńczy i żywy wygląd ogólny uzupełniony elementami stylistycznymi wskazującymi na dojrzały charakter auta i status premium nowego BMW serii 1; nowe możliwości indywidualizacji dzięki liniom stylistycznym: BMW Sport Line i BMW Urban Line o ekskluzywnej stylistyce i wyposażeniu karoserii i wnętrza.


Po raz pierwszy wyłącznie silniki benzynowe i wysokoprężne w nowej technologii BMW TwinPower Turbo; nowa generacja silników benzynowych o mocy 100 kW/136 KM w BMW 116i oraz 125 kW/170 KM w BMW 118i przy pojemności 1,6 l w obu przypadkach; zmodernizowane w szerokim zakresie silniki wysokoprężne o pojemności 2,0 l i mocy 85 kW/116 KM w BMW 116d, 105 kW/143 KM w BMW 118d oraz 135 kW/184 KM w BMW 120d; ponadto w przygotowaniu: uzupełnienie oferty modeli o BMW 116d EfficientDynamics Edition z silnikiem wysokoprężnym o pojemności 1,6 l, mocy 85 kW/116 KM, z dodatkowymi środkami ograniczającymi zużycie paliwa, emisja CO2 wynosząca 99 g/km w cyklu pomiarowym UE.


BMW serii 1 znów prekursorem w zastosowaniu technologii BMW EfficientDynamics: pierwszy samochód w tym segmencie z opcjonalną ośmiostopniową skrzynią automatyczną; jedyne na świecie połączenie funkcji Auto Start Stop ze skrzynią manualną jak i automatyczną; tryb ECO PRO aktywowany standardowym przełącznikiem właściwości jezdnych.


Wyraźnie zoptymalizowany komfort jazdy i wyjątkowe właściwości prowadzenia dzięki napędowi tylnemu, wzdłużnej pozycji silnika, idealnemu rozkładowi mas na osie i wysokiej jakości układowi jezdnemu; oś przednia z amortyzatorami na podwójnych przegubach, pięciowahaczowa oś tylna; doskonale precyzyjne elektromechaniczne wspomaganie kierownicy wolne od wpływów napędu; opcjonalnie oferowany adaptacyjny sportowy układ kierowniczy; stabilizacja jazdy DSC z DTC i elektroniczną funkcją blokady tylnego mechanizmu różnicowego w standardzie.

Długość karoserii większa niż w poprzednim modelu o 85 mm, rozstaw osi o 30 mm, rozstaw kół z przodu i 51 mm, rozstaw kół z tyłu o 72 mm; na korzyść wnętrza i sportowego wyglądu wpływ ma też większa o 17 mm szerokość auta przy niezmienionej wysokości; przestrzeń na nogi z tyłu większa o 21 mm, pojemność bagażnika zwiększona o 30 l do 360 l; możliwość zwiększenia przestrzeni bagażowej dzięki składanemu oparciu kanapy tylnej (dzielonemu opcjonalnie w proporcjach 40 : 20 : 40) nawet do 1200 l; duża liczba schowków, półek i uchwytów na napoje.

 

Lepsza zwinność i ochrona pasażerów dzięki strukturze karoserii wyjątkowo odpornej na skręcanie; bogate wyposażenie bezpieczeństwa, m.in. poduszki przednie, boczne i chroniące głowę.

« < 1 2 > »