X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowa Honda CR-V - crash test

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2013-06-26
Strona główna -> Honda -> CR-V -> 4 (2012-dziś)

Nowa Honda CR-V uzyskuje

najwyższą ogólną ocenę w testach bezpieczeństwa Euro NCAP.

Zgodnie z najnowszymi wynikami niezależnych testów zderzeniowych Euro NCAP, nowa Honda CR-V została oceniona, jako jeden z najbezpieczniejszych samochodów w Europie, uzyskując maksymalną notę 5 gwiazdek.

Schemat testów zderzeniowych Instytutu Euro NCAP skupia się na ogólnym poziomie bezpieczeństwa pojazdu, dzięki czemu użytkownik otrzymuje łatwiejszy do zinterpretowania wynik w postaci pojedynczej oceny. Nowy system uwzględnia poziom bezpieczeństwa kierowcy, pasażerów i dzieci przewożonych w samochodzie, poziom ochrony pieszych, a także dostępność systemów wspomagających bezpieczeństwo. W ramach wprowadzonego w lutym 2009 roku nowego algorytmu oceniania, nowa Honda CR-V - podobnie, jak modele Accord, Insight, Jazz, CR-Z i Civic - otrzymała maksymalną ocenę 5 gwiazdek.

Maksymalna ocena poziomu bezpieczeństwa modelu CR-V w testach Euro NCAP odzwierciedla zaangażowanie Hondy w kwestię ogólnego bezpieczeństwa w pojazdach tej marki. W myśl zasady "bezpieczeństwo dla wszystkich", Honda zapewnia ochronę nie tylko kierowcy i pasażerom modeli tej marki, ale także pieszym i innym uczestnikom ruchu drogowego. W centrum testów zderzeniowych Hondy w Tochigi analizowane są zderzenia pojazdów o różnych masach i rozmiarach. Na podstawie analiz, inżynierowie opracowują systemy pozwalające zredukować obrażenia wszystkich osób biorących udział w zderzeniu.

Nowa Honda CR-V to kolejny model w gamie Hondy, który otrzyma najnowszy silnik wysokoprężny 1,6 litra i-DTEC z serii "Earth Dreams Technology". Honda CR-V 1,6 l i-DTEC jest dostępna z napędem na dwa koła i manualną skrzynią biegów, dzięki czemu oferuje nabywcy zarówno doskonałe osiągi (300 Nm maksymalnego momentu obrotowego, 120 KM mocy), jak i niską emisję CO2 (119g/km). Nowy wariant wejdzie do sprzedaży jesienią 2013 roku.

System kontroli stabilności jazdy VSA z kontrolą trakcji. VSA został zaprojektowany, aby pomóc kierowcy w utrzymaniu panowania nad samochodem w ostrych zakrętach, w czasie przyspieszania i przy wykonywaniu gwałtownych manewrów, poprzez przyhamowywanie odpowiednich kół oraz sterowanie mocą silnika.

Samoadaptacyjny elektryczny układ wspomagania kierownicy MA-EPS. System wykrywa niestabilne zachowanie pojazdu na śliskiej nawierzchni podczas jazdy w zakręcie i podczas hamowania, a następnie automatycznie wysyła odpowiednie sygnały do układu kierowniczego, aby skłonić prowadzącego do obrócenia kierownicy we właściwym kierunku. Oprócz zwiększenia wydajności działania układu kierowniczego, system pomaga ustabilizować pojazd podczas hamowania i zniwelować nadsterowność i podsterowność.

System ostrzegania o awaryjnym hamowaniu ESS. W przypadku awaryjnego hamowania, układ ESS (Emergency Stop System) automatycznie włączy światła stopu i kierunkowskazy. Światła będą wówczas bardzo szybko migały, aby ostrzec pojazdy jadące z tyłu o gwałtownym hamowaniu, co minimalizuje ryzyko kolizji.

Zaawansowany system wspomagający jazdę (ADAS). System obejmuje trzy zaawansowane rozwiązania techniczne, które poprawiają bezpieczeństwo jazdy:

« < 1 2 > »

Komentarze