X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Chevrolet Aveo sedan i Captiva crash test 2011

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2011-10-26
Strona główna -> Chevrolet -> Captiva -> 2 (2011-dziś)

Aveo sedan i Captiva na 5 gwiazdek

W dniu dzisiejszym opublikowano najnowsze wyniki testów zderzeniowych EuroNCAP,

w których nowy Chevrolet Aveo sedan oraz Chevrolet Captiva uzyskały najwyższe, pięciogwiazdkowe noty.

„Wszystkie nowe modele marki Chevrolet zapewniają teraz imponujący poziom bezpieczeństwa”, podkreślił Wayne Brannon, prezes i dyrektor zarządzający Chevrolet Europe. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że dwa kolejne modele z naszej gamy uzyskały najwyższe noty w europejskich testach zderzeniowych”.

Chevrolet Captiva i Aveo sedan dołączają do modeli Cruze, Orlando oraz Aveo hatchback, które wcześniej otrzymały równie wysokie noty. Model Aveo hatchback uzyskał w testach 85 na 100 punktów, co plasuje go wśród najbezpieczniejszych samochodów w segmencie.

Captiva wyposażona jest w system wspomagający ruszanie pod górę (HSA) oraz układ elektronicznej stabilizacji toru jazdy (ESC), system zapobiegający blokowaniu kół (ABS) z systemem wspomagania hamowania (BA) oraz system kontroli zjazdu ze wzniesienia (DCS). W standardzie dostępne są przednie, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne, a także pasy bezpieczeństwa z napinaczami z przodu oraz trzypunktowe pasy dla wszystkich foteli z tyłu. Samochód wyposażono w system mocowań ISOFIX (na obu zewnętrznych fotelach drugiego rzędu), który ułatwia bezpieczne montowanie fotelików dziecięcych. Chevrolet Captiva posiada również aktywne zagłówki, system odłączania pedałów podczas zderzenia oraz elektryczny hamulec postojowy.

Chevrolet Aveo jest standardowo wyposażony w sześć poduszek powietrznych, które podłączono do układu czujników i modułów diagnostycznych zainstalowanych w linii środkowej pojazdu, a także w system ISOFIX. Ponadto model ten wyposażony jest również w liczne systemy bezpieczeństwa aktywnego, takie jak system stabilizacji toru jazdy (ESP), czterokanałowy układ zapobiegający blokowaniu kół (ABS) z systemem wspomagania hamowania (BA) oraz układ elektronicznego rozdziału siły hamowania (EBD). Dodatkowo w standardzie dostępny jest system wspomagający ruszanie pod górę (HSA) i tempomat z funkcją ogranicznika prędkości.

 

źródło: General Motors

Komentarze