X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Zmiany w linii modelowej BMW – jesień 2012

2012-09-21
Strona główna -> BMW -> Serii 1 -> F20 (2011-dziś)

Wyjątkowy model podstawowy w klasie średniej: BMW 316i Sedan. Nowy model rozpoczynający serię 3 oferuje jeszcze bardziej oszczędny sposób przeżywania niezwykłej charyzmy i radości jazdy nowym BMW 3 Sedan. BMW 316i Sedan jest napędzany czterocylindrowym silnikiem benzynowym z technologią BMW TwinPower Turbo o pojemności 1,6 litra, którego moc osiąga 100 kW/136 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 220 Nm. Przeniesienie mocy odbywa się poprzez oferowaną jako standard sześciobiegową przekładnię manualną, a ośmiobiegowa przekładnia automatyczna proponowana jest jako opcja. BMW 316i Sedan potrzebuje zaledwie 8,9 sekundy na przyspieszenie od 0 do 100 km/h (z przekładnią automatyczną 9,2 sekundy), prędkość maksymalna obu wariantów wynosi 210 kilometrów na godzinę. Model ten łączy w sobie sportowy temperament z wzorową wydajnością. W europejskim cyklu testowym średnie zużycie paliwa wynosi od 5,8 l/100 km do 5,9, a emisja CO2 od 134 gramów do 137 gramów na kilometr dla obu wariantów przeniesienia napędu (identyczne wyniki uzyskano dla przekładni manualnej i automatycznej, a różnice wynikają z rozmiarów wybranych opon).

BMW serii 3 Touring: Większa różnorodność silników, mniejsze zużycie paliwa. Bezpośrednio po europejskiej premierze rynkowej, powiększy się oferta silnikowa dla nowego BMW serii 3 Touring. Obok BMW 328i Touring z silnikiem benzynowym o mocy 180 kW/245 KM, który był dostępny już wcześniej, obecnie pojawi się drugi benzynowy wariant tego samochodu - BMW 320i Touring z silnikiem o mocy 135 kW/184 KM, który również spełnia normę emisji spalin Euro6. Oferta samochodów z silnikami Diesla, które wcześniej ograniczała się do BMW Touring 330d z silnikiem 190 kW/258 KM i BMW 320d Touring z silnikiem 135 kW/184 KM, zostanie wzmocniona przez BMW 318d Touring oraz BMW 316D Touring. Nowe modele są wyposażane w sześciobiegową przekładnię manualną w standardzie, a opcjonalnie w ośmiobiegową przekładnię automatyczną dostępną w obu wersjach silnikowych. Dwulitrowy silnik napędzający nową benzynową wersję samochodu, wyposażony jest również w technologię BMW TwinPower Turbo, a jego maksymalny moment obrotowy wynosi 270 Nm. Nowy BMW 320i Touring przyspiesza od 0 do 100 km w czasie 7,5 sekundy i osiąga maksymalną prędkość 233 kilometrów na godzinę (z przekładnią automatyczną 228 km/h). Przy średnim zużyciu paliwa od 6,1 do 6,2 l/100 km i przy emisji CO2 od 143 do 145 gramów na kilometr, wyniki samochodu wyposażonego w przekładnię automatyczną są lepsze, niż w przypadku przekładni manualnej, kiedy to samochód spala średnio od 6,4 do 6,5 l/100 km, a emisja CO2 wynosi od 149 do 152 gramów na kilometr (wielkości uzyskiwane w europejskim cyklu pomiarowym, zależnie od wybranego rozmiaru opon).

Mocny i oszczędny: Dwa kolejne modele Diesla dla nowego BMW serii 3 Touring. Portfolio modeli z silnikami wysokoprężnymi, na które do tej pory składały się BMW 330d Touring napędzany silnikiem wytwarzającym 190 kW/258 KM i BMW 320d Touring z silnikiem o mocy 135 kW/184 KM, zostanie uzupełnione o BMW 318d Touring oraz BMW 316d Touring. Nowe modele wyposażane są standardowo w sześciobiegową przekładnię manualną, ale mogą być opcjonalnie wyposażone w ośmiobiegową przekładnię automatyczną.

Dwulitrowy czterocylindrowy silnik wysokoprężny dostosowany odpowiednio do wersji BMW 318d Touring oraz BMW 316d Touring, wyposażony w technologię BMW TwinPower Turbo, zapewnia precyzyjną, a przy tym ekonomiczną gospodarkę paliwową, co pozwala na bardzo szybkie dostarczanie do kół momentu napędowego w pożądanej wielkości. Silnik pod maską nowego BMW 318d Touring oferuje 105 kW/143 KM i maksymalny moment obrotowy 320 Nm, BMW 316d Touring dysponuje mocą 85 kW/116 KM i 260 Nm momentu obrotowego.

« < 1 2 3 4 5 > »

Komentarze