X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

wyniki sprzedaży marki Peugeot w Polsce w roku 2011

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2012-01-20
Strona główna -> Peugeot -> 308 -> 1 (2007-2011)

Wyniki sprzedaży

Samochodów Peugeot w Polsce w 2011 roku.

Rynek samochodów w Polsce w 2011 roku odnotował spadek o 7,75 % w porównaniu do roku 2010. Marka Peugeot sprzedała 17 676 sztuk samochodów,notując spadek o zaledwie 4,98 %

w porównaniu do wyników z roku 2010, co w konsekwencji zapewniło jej wzrost udziału w rynku do poziomu 5,11 % (4,97 % w 2010 r.).

Jeśli chodzi o samochody osobowe, w 2011 roku Peugeot w Polsce sprzedał 12 194 sztuk z udziałem w tym rynku wynoszącym 4,04 %. Jednym z najlepiej sprzedających się modeli był wprowadzony na polski rynek w marcu 2011 roku Peugeot 508, którego premierę również w Polsce należy uznać za duży sukces. Zgodnie z tendencjami na świecie, model 3008 i u nas cieszy się rosnącą popularnością.

W segmencie samochodów dostawczych marka odnotowała historyczny wynik, zajmując drugie miejsce w rankingu rejestracji według CEPiK, z udziałem w rynku wynoszącym aż 11,80 %. Największym powodzeniem w tym segmencie rynku cieszyły się modele Peugeot Boxer oraz Peugeot Partner.

Tomasz Chodkiewicz, Dyrektor Sprzedaży Peugeot Polska: „Wyniki sprzedaży za rok 2011 pozwalają nam bardzo optymistycznie patrzeć w przyszłość. Wynika to z faktu, iż osiągnęliśmy bardzo dobre rezultaty w trudnym czasie, gdy przeprowadzaliśmy gruntowną restrukturyzację sieci dealerskiej. W ubiegłym roku wymieniliśmy blisko 20 % sieci, a to naprawdę dużo. Dlaczego? Ponieważ priorytetem jest dla nas jakość obsługi klienta i ciągłe podnoszenie udziału w rynku. Ponadto mimo zmiany strategii dla modeli z segmentu B w roku 2011 sieć dealerów Peugeot w utrzymała założone wielkości sprzedaży, osiągając dobre wynikach w wyższych segmentach rynku. Rok 2011 to przede wszystkim bardzo mocny rynek samochodów dostawczych, na którym dynamika sprzedaży w stosunku do roku 2010 wyniosła aż 16%. Nasza marka na tym polu bardzo dobrze poradziła sobie z realizacją celów handlowych: jej sprzedaż wzrosła o ponad 28%, a to oznacza sprzedaż wyższą o ponad 1 200 samochodów.”

„Rok 2012 będzie obfitował w premiery nowych modeli Peugeot. Najważniejszym wydarzeniem dla marki będzie bez wątpienia wprowadzenie na rynek następcy popularnej 207-ki, czyli modelu 208, na początku maja. Również wiosną rozpocznie się sprzedaż pierwszego na świecie samochodu hybrydowego z silnikiem wysokoprężnym – Peugeot 3008 HYbrid4. W tym samym czasie na rynku pojawi się także luksusowy Peugeot 508 RXH z analogicznym napędem. Najmniejszy w rodzinie Peugeot model 107, który poddany został właśnie kuracji odmładzającej, będzie dostępny w salonach za kilka miesięcy. Przygotowaliśmy jeszcze sporo innych niespodzianek na ten rok, ale jest zbyt wcześnie, by zdradzić wszystkie szczegóły już w tej chwili." – zapowiada Dorota Pajączkowska, PR Manager Peugeot Polska.

Wyniki sprzedaży Peugeot w Polsce w 2011 roku:
107: 623 szt.
206+: 399 szt.
207 (Hatchback, SW, CC): 1 885 szt.
308 (Hatchback, Kombi, SW, CC): 2 466 szt.
3008: 1 652 szt.
5008: 921 szt
407 (Sedan, SW, Coupé): 46 szt.
508 Sedan: 1 327 szt.
508 SW: 480 szt.
4007: 82 szt
807: 23 szt.
RCZ: 87 szt.
iOn: 7 szt.
Bipper osobowy: 39 szt.
Partner Origin osobowy: 8 szt.
Partner osobowy: 2 015 szt.
Expert osobowy: 134 szt.

Suma (samochody osobowe): 12 194 szt.

Bipper dostawczy: 690 szt.
Partner Origin dostawczy: 115 szt.
Partner dostawczy: 1 456 szt.
Expert dostawczy: 246 szt.
Boxer: 2 975 szt.

Suma (samochody dostawcze): 5 482 szt.


Sprzedaż ogółem 2011: 17 676 szt.

 

źródło: Peugeot

Komentarze