X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Wielkie inwestycje w mały samochód

2012-08-01
Strona główna -> Opel -> Adam

Ostatnie poprawki rozwiązań produkcyjnych. Eksperci Opla wykorzystali przerwę w produkcji spowodowaną rozpoczynającą się w tym tygodniu przerwą urlopową, aby wprowadzić ostatnie poprawki rozwiązań produkcyjnych. Opel ADAM będzie produkowany na dokładnie tej samej linii montażowej, której używano przy produkcji Corsy. Produkcja różnych pojazdów na jednej linii wymaga dużej koncentracji. Pierwsze pojazdy testowe zostały już zmontowane. Prototypowy samochód w czarno-białą szachownicę przez ostatnich kilka tygodni jeździł po Eisenach i okolicach, wywołując spore zamieszanie.

Nowe hale produkcyjne, nowy robot lakierniczy i urządzenia spawalnicze. W centrum rozbudowy fabryki znajduje się nowa hala produkcyjna E100. Na przestrzeni 22 000 metrów kwadratowych spawa się i montuje różne elementy nadwozia i podwozia. Całkowicie nowe urządzenia spawalnicze stoją już na miejscu.

Nowa fabryka dysponuje również bezpośrednim dostępem do linii kolejowej, co znacznie ułatwia dostawy części. Ponadto zbudowano kilka dodatkowych stacji wyładunkowych dla ciężarówek — siedem z tyłu budynku i jedną z boku. Nowe centrum montażowe jest połączone z halą konstrukcji nadwozia oraz z końcową linią montażową. Dzięki temu składanie poszczególnych elementów odbywa się o wiele sprawniej.

Do modelu ADAM dostosowano również lakiernię. Linia wyposażona w niezwykle nowoczesną technologię robotyczną gwarantuje najlepszą z możliwych i najskuteczniejszą formę aplikacji lakieru niezależnie od stylu nadwozia.

Najnowszego Opla będzie można zamawiać po oficjalnej światowej premierze na Targach Motoryzacyjnych w Paryżu (29 września – 14 października 2012 roku). Pierwsze samochody wjadą do salonów w styczniu 2013 roku.

 

źródło: General Motors

« < 1 2 > »

Komentarze