X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

VW Polo - usterkowość

2012-12-10
Strona główna -> Volkswagen -> Polo -> 5 (2009-dziś)

VW Polo - raport TÜV 2013

Volkswagen Polo najmniej awaryjnym samochodem według raportu TÜV 2013.

Volkswagen Polo uplasował się na pierwszym miejscu w raporcie TÜV 2013. W klasie samochodów dwu- i trzyletnich Polo miało najmniej usterek. Uzyskało także najlepszy wynik w całym badaniu i otrzymało złotą plakietkę TUV. Prof. dr Martin Winterkorn, Prezes Zarządu Volkswagen AG: „Doskonały wynik Polo w raporcie TÜV 2013 potwierdza, że Volkswagen jest liderem pod względem techniki i jakości także w segmencie samochodów kompaktowych. Zwycięstwo Polo pokazuje wyraźnie, że jakość nie zależy od segmentu samochodu.”

Raport opiera się na wynikach przeglądów technicznych TÜV przeprowadzonych w okresie 12 miesięcy. Oficjalne przyznanie wyróżnienia Volkswagenowi Polo jako zwycięzcy rankingu TÜV 2013 odbędzie się 19 lutego 2013 roku w Berlinie.

Polo jest jednym z najpopularniejszych małych samochodów na świecie. Od momentu wprowadzenia na rynek w 1975 roku wyprodukowanych zostało ponad 13 milionów sztuk tego modelu. W samych Niemczech na Polo zdecydowało się do dnia dzisiejszego ponad trzy miliony kierowców. Oprócz zwycięstwa w rankingu TÜV, Polo może pochwalić się takimi wyróżnieniami, jak Złota Kierownica, Car of the Year, World Car of the Year, World Green Car of the Year, Red Dot Design Award, a także najwyższymi notami w testach EuroNCAP i japońskim teście NCAP oraz nagrodą za ochronę środowiska ACV mobil dla wersji BlueMotion.

Polo było pierwszym modelem „BlueMotion” Volkswagena. Ta wyjątkowo oszczędna wersja zadebiutowała w 2006 roku. Aktualne Polo BlueMotion (55 kW/75 KM) zużywa średnio 3,3 l/100 km (87 g/km CO2). Z 45-litrowym zbiornikiem paliwa jego zasięg wynosi 1363 kilometry. Prekursorem w dziedzinie techniki jest obecnie nowe Polo BlueGT. Dzięki systemowi aktywnego zarządzania pracą cylindrów (ACT) silnik benzynowy TSI o mocy 103 kW/140 KM zużywa średnio 4,5 l paliwa na 100 km (105 g/km CO2).

 

źródło: Volkswagen

Komentarze